قائم مقام وزیر بهداشت در امور دانشگاه‌ها گفت: قرار شده براساس نظام پرداخت عملکردی در حوزه بالینی و علوم پایه، عدالت در پرداخت‌ها ایجاد شود و حقوق اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی افزایش یابد.

سلامت نیوز:قائم مقام وزیر بهداشت در امور دانشگاه‌ها گفت: قرار شده براساس نظام پرداخت عملکردی در حوزه بالینی و علوم پایه، عدالت در پرداخت‌ها ایجاد شود و حقوق اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی افزایش یابد. 


به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس،سید حسن امامی رضوی  درمورد اعطای تسهیلات جدید به اعضای هیات علمی دانشگا‌های علوم پزشکی گفت: در حوزه بالینی و نظام پرداخت عملکردی تلاش شده عدالت در پرداخت‌ها ایجاد شود و پرداخت‌ها نزدیک به هم شود.


وی ادامه داد: در حوزه علوم پایه نیز در حال برنامه‌‌ریزی هستیم تا پرداخت‌ها به این اعضای هیات علمی تامین و رضایتمندی آنها فراهم شود.
قائم مقام وزیر بهداشت در امور دانشگاه‌ها گفت: همزمان با اجرای طرح تحول نظام سلامت در حوزه آموزش پزشکی در نظر داریم رفاه اعضای هیات علمی تامین شود به طوری که در حوزه اخلاق حرفه‌ای، آموزش و ارتقای خدمات به آنها رشد قابل توجهی را داشته باشیم.


امامی رضوی همچنین از بهبود حقوق دستیاران پزشکی خبر داد و گفت: هم اکنون حقوق دستیاران 20 درصد افزایش یافته است و بر اساس نظام پرداخت جدید، کارانه نیز به آنها اختصاص خواهد یافت که این افزایش کارانه به نوع رشته و میزان فعالیت دستیاران بستگی دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha