دبیر کل خانه پرستاری از ادامه روند تبعیض در پرداخت‌ها با اجرای طرح مبتنی بر عملکرد خبر داد و گفت: اجرای این طرح سبب اعتراض پرستاران شهرهایی مانند تبریز، قم، بوشهر، نور، فریدون کنار، تهران شده است، به طوری که پرستاران خواستار حذف پرداخت مبتنی بر عملکرد شده‌اند.

سلامت نیوز: دبیر کل خانه پرستاری از ادامه روند تبعیض در پرداخت‌ها با اجرای طرح مبتنی بر عملکرد خبر داد و گفت: اجرای این طرح سبب اعتراض پرستاران شهرهایی مانند تبریز، قم، بوشهر، نور، فریدون کنار، تهران شده است، به طوری که پرستاران خواستار حذف پرداخت مبتنی بر عملکرد شده‌اند.


محمد شریفی مقدم در گفت‌وگو با میزان درباره التهاب به وجود آمده در جامعه پرستاری با اجرای طرح مبتنی بر عملکرد اظهار کرد:  طرح مبتنی بر عملکرد جایگزین کارانه پرستاران شده است، این در حالی است که برای اجرایی شدن آن ابتدا باید مابه التفاوت 6 ماه دوم سال گذشته پرداخت می‌شد، اما هنگامی که این پرداخت‌ها صورت گرفت خود مشکل جدیدی را ایجاد کرد زیرا تفاوت میان قشر پرستار و پزشک بسیار زیادتر بود.

وی در ادامه با بیان این مطلب که متاسفانه پرستاران از داشتن تعرفه خدمات پرستاری محروم هستند، افزود: با تمام این مشکلات پرداخت مابه التفاوت ۶ ماهه دوم سال ۹۳ نیروها و کارکنان بیمارستان های دولتی و دانشگاهی اعم از پرستار، پزشک و ... سبب بروز ناراحتی و اعتراض توسط پرستاران شده است.

دبیر کل خانه پرستاری با اشاره به این مطلب که طی هفته گذشته پرداخت این مابه التفاوت سبب اعتراض پرستاران شهرهایی همچون تبریز، قم، بوشهر، نور، فریدون کنار، تهران شد، ادامه داد: به طوری که پرستاران خواستار حذف پرداخت مبتنی بر عملکرد شده‌اند.

شریفی مقدم در خاتمه با اشاره به این مطلب که اجرای این طرح نشان دهنده ادامه تبعیض در پرداخت‌هاست، تصریح کرد: جامعه پرستاری با اعتراضات خود سعی دارد، اجرای این طرح نا عادلانه توسط وزارت بهداشت را متوقف کند، اما متاسفانه اعتراضات آنها مورد توجه قرار نمی‌گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha