در شرایطی که کارگران شاغل در منطقه ویژه عسلویه از ناکافی بودن امکانات درمانی این منطقه خبر می‌دهند مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه توسعه می‌یابد.

سلامت نیوز: در شرایطی که کارگران شاغل در منطقه ویژه عسلویه از ناکافی بودن امکانات درمانی این منطقه خبر می‌دهند مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه توسعه می‌یابد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا،موضوع نبود مراکز درمانی مجهز و فقدان کادر درمانی در بیمارستان‌های مستقر در منطقه عسلویه بحث تازه‌ای نیست و فعالان صنفی کارگری این منطقه استمرار چنین وضعیتی را با ماهیت حادثه خیز مشاغلی که در مجتمع‌های پتروشیمی و پالایشگاهی وجود دارد مغایر دانسته‌اند با این حال روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی به نقل از  دکتر «ابراهیم پورحکیمی» مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر از توسعه تنها بیمارستان ملکی این سازمان در منطقه عسلویه خبر داده است.
از قرار معلوم این مقام مسئول در نشست با مسئولان شهرستان عسلویه، اظهار داشت: تلاش‌های بسیار زیادی به منظور توسعه زیرساخت‌های درمانی تامین اجتماعی در استان بوشهر صورت گرفته و طرح‌های خوبی اجرا شده است.
وی به اهمیت بسیار بالای ارائه خدمات بخش سلامت اشاره کرد و افزود: یکی از اقدامات بسیار خوبی که در شهرستان عسلویه صورت گرفت، افتتاح بیمارستان این شهرستان بود که آرزوی دیرینه مردم این منطقه را محقق کرد.


مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر میزان رضایت‌مندی از فعالیت بیمارستان حضرت نبی اکرم (ص) عسلویه را مطلوب ارزیابی کرد و ادامه داد: با تلاش‌های انجام شده وضعیت خدمت دهی به بیماران بهبود یافته  و مشکلات گذشته رفع شده است.
وی از افزایش ضریب اشغال تخت در بیمارستان عسلویه خبر داد و گفت : فعالیت بیمارستان حضرت نبی اکرم (ص) با حضور 4 پزشک متخصص آغاز شد و در حال حاضر تعداد متخصصین این بیمارستان به 8 پزشک افزایش یافته است.
پورحکیمی از تلاش برای توسعه بیمارستان عسلویه خبر داد و تصریح کرد: از تمام ظرفیت‌ها برای تحقق اهداف توسعه‌ای مورد نظر در این بیمارستان استفاده خواهیم کرد.
همچنین فرماندار شهرستان عسلویه نیز در این نشست از تلاش ویژه برای افزایش کیفیت خدمات درمانی و بهداشتی در این شهرستان خبر داد و افزود: بخش درمان تامین اجتماعی استان بوشهر تلاش ویژه‌ای برای بهبود وضعیت سلامت دارد.
«عبدالـله نادری» با بیان اینکه توسعه سلامت به عنوان یکی از اولویت‌های دولت تدبیر و امید در دستور کار است، اضافه کرد: اقدامات زیادی صورت گرفته و طرح‌های مهمی در دست اجرا است که هدف آن افزایش رضایتمندی مردم از خدمات بخش سلامت است.
وی خواستار راه‌اندازی فاز دوم بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه شد و افزود: یکی از نیازهای اساسی مردم شهرستان عسلویه، زایشگاه است و امیدواریم شاهد اجرای هر چه سریعتر این طرح باشیم.
دکتر «منور صادق» سرپرست  بیمارستان حضرت نبی اکرم (ص)عسلویه نیز افزود: به منظور ارائه خدمات مناسب به بیماران از تمام ظرفیت‌ها استفاده خواهیم کرد و توسعه فیزیکی بیمارستان نیز به عنوان یک اولویت در دستور کار است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha