چهارشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۷
کد خبر: 153618

سرپرست اداره کل روابط عمومی آستان قدس رضوی، شایعه مطرح شده در فضای مجازی درباره ایجاد دفاتر صیغه در حرم مطهر رضوی را تکذیب کرد.

سلامت نیوز: سرپرست اداره کل روابط عمومی آستان قدس رضوی، شایعه مطرح شده در فضای مجازی درباره ایجاد دفاتر صیغه در حرم مطهر رضوی را تکذیب کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از «ابنا»، سیداحمد هاشم‌آبادی ضمن تکذیب قاطع شایعه مطرح شده در فضای مجازی درباره ایجاد دفاتر صیغه در حرم مطهر رضوی، گفت: اینگونه سخن‌پراکنی‌ها که مشخصاً از سوی جریان‌های معاند مدیریت می‌شوند، پیش از این نیز سابقه داشته و هدفی جز تخریب وجهه معنوی اماکن متبرکه و ایجاد شبهه در اذهان عموم مردم بویژه جوانان ندارند.

وی با اشاره به اینکه شایعه مذکور چند سال قبل نیز در قالب شب‌نامه و پست الکترونیک توزیع شده بود، افزود: بازنشر شایعه یکی از روش‌های شناخته شده در جنگ‌های تبلیغاتی و هجمه‌های رسانه‌ای است و در مورد اخیر نیز استفاده از این روش برای تاثیر بر افکار عمومی مشهود است.

سرپرست اداره کل روابط عمومی آستان قدس رضوی با اشاره به تضادهای فاحش موجود در محتوای شایعه مطرح شده، اظهار کرد: چنانچه هر مخاطب آگاهی، حتی آشنایی اندکی نیز با اصول فقهی و ساختار تشکیلاتی آستان قدس رضوی و حرم مطهر حضرت رضا(ع) داشته باشد، به کذب و بی‌پایه و اساس بودن چنین اعلامیه‌های جعلی و ساختگی پی می‌برد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha