مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: سازمان تامین اجتماعی از ابتدای سال جاری تا کنون ۱۱ هزارو ۵۰۰ میلیارد تومان برای ارائه خدمات بیمه‌ای و درمانی به بیمه شدگان و بازنشستگان تأمین اجتماعی هزینه کرده است.

سلامت نیوز:مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: سازمان تامین اجتماعی از ابتدای سال جاری تا کنون ۱۱ هزارو ۵۰۰ میلیارد تومان برای ارائه خدمات بیمه‌ای و درمانی به بیمه شدگان و بازنشستگان تأمین اجتماعی هزینه کرده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، دکتر سیدتقی نوربخش در جلسه‌ای با اعضای جدید هیئت مدیره کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری‌ بگیر تامین اجتماعی اظهار داشت: در یک سال اخیر به خاطر تحریم‌های ظالمانه‌ای که در اوج خود قرار دارد و از ابتدای انقلاب تا کنون بی‌نظیر است و همچنین کاهش قیمت نفت شاهد فشارهای فراوان بر اقتصاد کشور هستیم.


وی افزود: به دلیل اهتمام و توجه دولت به کاهش تورم، کمبود نقدینگی در اقتصاد کشور وجود دارد و کاهش نقدینگی بر منابع سازمان اثر مستقیم دارد.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: همه انرژی مدیران و کارکنان تأمین اجتماعی برای اجرای مأموریت‌های این سازمان صرف می‌شود و ما برای برطرف کردن مشکلاتی که در ایجاد آنها دخیل نبوده‌ایم، تلاش می‌کنیم.


نوربخش با بیان اینکه در اردیبهشت و خرداد سال جاری ماهیانه ۲ هزار و ۶۴۰ میلیارد تومان مستمری و ۱۴۰ میلیارد تومان مقرری بگیران بیمه بیکاری توسط سازمان تأمین اجتماعی پرداخت شده است، اظهار داشت: در مجموع ماهیانه ۲ هزار و ۷۸۰ میلیارد تومان مستمری از سوی سازمان تامین اجتماعی پرداخت می شود.
وی تصریح کرد: سازمان تامین اجتماعی در خرداد ماه برای انجام تعهدات بیمه ای و درمانی ۴ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه کرده است و در مجموع از ابتدای سال جاری تا کنون ۱۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای ارائه خدمات بیمه‌ای و درمانی به بیمه شدگان و بازنشستگان تأمین اجتماعی هزینه شده است. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha