رئیس پلیس آگاهی همدان از دستگیری زن و شوهری سارق پس از به سرقت بردن اشیاء با ارزش منزلی معادل یک میلیارد و 250 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سلامت نیوز:رئیس پلیس آگاهی همدان از دستگیری زن و شوهری سارق پس از به سرقت بردن اشیاء با ارزش منزلی معادل یک میلیارد و 250 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان،سرهنگ رضا زارعی، در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی وقوع سرقت های متعدد از خانه‌ها در سطح شهر همدان که همگی با شیوه و شگردی خاص صورت می‌گرفت و در آن سارقان اقدام به سرقت طلاجات، وجه نقد و اشیاء كم حجم و با ارزش می‌کردند، رسیدگی به این موضوع در دستور کار ماموران اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی همدان قرار گرفت.


رئیس پلیس آگاهی همدان افزود: كارآگاهان با بررسی سوابق و پرونده های موجود، شناسایی جغرافیای جرم همچنین شیوه و شگرد سرقت ها و تجزیه و تحلیل اطلاعات، اقدامات خود را از در زمینه كنترل مجرمان سابقه دار و حرفه ای آغاز کردند، علاوه بر این اكیپ های گشت نامحسوس در ساعات وقوع سرقت ها به جغرافیای جرم اعزام شدند.


این مقام انتظامی در ادامه بیان کرد: در ادامه تحقیقات پلیس، یک زوج جوان شناسایی شده که پس از هماهنگی با مقام قضائی هر 2نفر طی یک اقدام پلیسی دستگیر شدند.


سرهنگ زارعی تصریح کرد: در تحقیقات تكمیلی، هر 2 مظنون که چاره ای جز بیان واقعیت نداشتند لب به اعتراف گشودند و در اظهارات خود به سرقتی معادل یک میلیارد و 250 میلیون ریال معترف شدند.


رئیس پلیس آگاهی همدان در خاتمه با اشاره به این مطلب که هر 2 متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی اعزام و از آن طریق روانه زندان شدند، بیان کرد: تحقیقات پلیس جهت شناسایی سایر سارقان و كشف دیگر سرقت های منزل همچنان ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha