رئیس مرکز پژوهش های مجلس حضور دکتر ضیائی را برای جمعیت هلال احمر فرصت مغتنمی دانست و تاکید کرد: هلال احمر در داخل و خارج از کشور، خدمات امدادی و درمانی بسیار مطلوب ارائه می دهد.

سلامت نیوز: رئیس مرکز پژوهش های مجلس حضور دکتر ضیائی را برای جمعیت هلال احمر فرصت مغتنمی دانست و تاکید کرد: هلال احمر در داخل و خارج از کشور، خدمات امدادی و درمانی بسیار مطلوب ارائه می دهد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، دکتر کاظم جلالی در مراسم افتتاح مرکز همودیالیز رضویان شاهرود گفت: جمعیت هلال احمر یک سازمان پر اهمیت و مهم است و همانطور که از خدمات ارائه شده از سوی این نهاد مشهود است هلال احمر یک نهاد مردمی و برخاسته از مردم بوده و به مردم خدمات ارائه می دهد.
وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر در دوره های مختلفی از تاریخ نشان داد که خدمتگزار مردم است، تصریح کرد : این جمعیت در داخل و خارج از کشور خدمات امدادی و درمانی را بصورت بسیار مطلوب ارائه می دهد.


نماینده مردم شاهرود و میامی به بحران یمن و ارسال کمک های بشردوستانه هلال احمر ایران اشاره کرد و افزود: جمعیت هلال احمر ایران برای ارسال کمک های امدادی و بشردوستانه تلاش فراوان کرد اما متاسفانه دشمنی مشهود سعودی ها و بمباران فرودگاه مانع کمک رسانی به مردم مظلوم یمن شد.


وی، حضور دکتر ضیائی را به عنوان سکاندار بزرگترین نهاد امدادی و بشردوست کشور فرصتی مغتنم برای جمعیت هلال احمر دانست و تاکید کرد: خوشبختانه دکتر ضیائی از خانواده هلال احمر است و پدر بزرگ ایشان به عنوان یکی از نیروهای خدوم هلال احمر، سالیان سال در جمعیت هلال احمر شهرستان شاهرود فعالیت کرد و مادر ایشان نیز به عنوان بانویی فداکار و مومن با حضور در جلسات متعدد قرآنی از زنان برجسته شهرستان شاهرود به حساب می آید.


جلالی به سوابق درخشان رئیس جمعیت هلال احمر اشاره کرد و یادآور شد: دکتر ضیائی در دولت گذشته به عنوان مهره ای موثر در وزارت بهداشت فعالیت می کرد و در دولت تدبیر و امید نیز به عنوان معاون آموزشی وزارت بهداشت که از مهمترین و کارآمدترین بخش این وزارتخانه محسوب می شود فعالیت می کرد و هم اکنون نیز به عنوان فردی شایسته و با درایت در سمت بزرگترین جمعیت مردم نهاد کشور فعالیت می کند که حضور ایشان به عنوان رئیس جمعیت هلال احمر برای این جمعیت فرصتی مغتنم است.


وی افزود: از دکتر ضیائی، به عنوان یک مسئول متعهد، خواهان عنایت و توجه بیشتر به شهرستان شاهرود هستیم چرا که این شهرستان دارای ظرفیت های برجسته است و هر امکاناتی که در شاهرود فراهم شود برای خدمت رسانی به مردم است.
نماینده مردم شاهرود و میامی در خانه ملت به نیاز مبرم شهرستان شاهرود به پایگاه امداد هوایی اشاره و افزود: از رئیس جمعیت هلال احمر می خواهیم تا تدابیر لازم برای ایجاد پایگاه امداد هوایی در شهرستان شاهرود را فراهم کند چرا که این شهرستان دارای محورهای پرتردد و حادثه خیز است و وجود پایگاه امداد هوایی ضرورت مبرم دارد.
جلالی در پایان از فعالیت های گسترده جمعیت هلال احمر استان سمنان و همچنین شهرستان شاهرود تقدیر و تشکر کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha