رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اعلام اینکه در تابستان امسال بحران آب در پایتخت روبرو هستیم، گفت: 80 درصد هدر رفت آب در تهران در بخش صنعت و کشاورزی صورت می گیرد.

سلامت نیوز:رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اعلام اینکه در تابستان امسال بحران آب در پایتخت روبرو هستیم، گفت: 80 درصد هدر رفت آب در تهران در بخش صنعت و کشاورزی صورت می گیرد.

 به گزارش سلامت نیوز به نقل از پانا، احمد صادقی با بیان این مطلب اظهار داشت: بحران آب نیاز به گفتن ندارد و همه آن را حس می کنند، متاسفانه برای تابستان امسال هم بحران آب برای شهر تهران پیش بینی شده است. البته ما مطالبات خود را از سازمان های مربوطه برای حل بحران آب خواستار شده ایم.
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران افزود: ما بیشتر از اینکه کمبود آب در تهران داشته باشیم کمبود سوء مدیریت داریم. بیشترین هدررفت آب در بخش صنعت و کشاورزی صورت می گیرد و این سهم 80 درصد است.


وی در ادامه با بیان اینکه در بحث کمبود آب فرهنگ مطالبه گری ایجاد شده است، گفت: در اینجا باید بحث کشاورزی و صنعت را درست کنیم، از طرفی شبکه لوله کشی شهر تهران به دلیل فرسودگی هدر رفت آب دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.
صادقی با بیان اینکه بحران آب به بحرانی ملی تبدیل شده، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه موضوع بحران آب در تهران ملی است بنابراین مدیریت ملی کشور نیز در این زمینه تصمیم گیری می کند. البته ما از سازمان های زیرمجموعه برای برون رفت از بحران آب مطالبه کرده ایم که امیدواریم با همکاری همه مردم و مسئولان این بحران را سپری کنیم.


رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به لایحه قانون جدید مدیریت بحران کشور و جایگاه مدیریت بحران تهران گفت: این لایحه برای بررسی و تصویب در اختیار مجلس شورای اسلامی قرار دارد که انتظارمان این است با توجه به ظرفیت مدیریت شهری جایگاه مدیریت بحران شهرداری تهران در این قانون حفظ شود و ارتقا پیدا کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha