معاون آموزشی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از پرداخت کمک هزینه تحصیلی تکمیلی به دستیاران تخصصی و فوق تخصصی، خبر داد.

سلامت نیوز: معاون آموزشی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از پرداخت کمک هزینه تحصیلی تکمیلی به دستیاران تخصصی و فوق تخصصی، خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز از پایگاه خبری وزارت بهداشت، دکتر باقر لاریجانی در ابلاغیه ای از دانشگاه ها و موسسات زیرمجموعه این وزارتخانه خواست با توجه به مصوبات هیات امنای دانشگاه ها نسبت به ارتقای پرداختی ها به دستیاران تخصصی و فوق تخصصی اقدام کنند.

وی با اشاره به مصوهای مشترک دور اول هیات امنای دانشگاه های علوم پزشکی در سال 94 درخصوص پرداخت مبالغی با عنوان کمک هزینه تحصیلی تکمیلی در سال تحصیلی 95ـ94 به دستیاران تخصصی و فوق تخصصی، نحوه پرداخت این کمک هزینه را به دانشگاه ها و موسسات زیرمجموعه وزارت بهداشت ابلاغ کرد.

 لاریجانی با اشاره به اهمیت آموزش دستیاران تخصصی و فوق تخصصی در ارتقای نظام سلامت کشور و نقش آن در اجرای اثربخش طرح تحول نظام سلامت ، گفت: باتوجه به دستورالعمل نظام پرداخت مبتنی بر عملکرد، پرداخت کمک هزینه تحصیلی تکمیلی به دستیاران تخصصی و فوق تخصصی می بایست ارتقا یابد. 

وی افزود: این کمک هزینه در سقف تعیین شده به تشخیص رییس دانشگاه و برمبنای مشارکت دستیاران در طرح تحول نظام سلامت کشور (علاوه بر مبالغ جدول کمک هزینه تحصیلی) پرداخت خواهد شد. وی در این ابلاغیه تاکید کرد دستیارانی که بابت تحصیل خود شهریه می پردازند مشمول پرداخت کمک هزینه تحصیلی تکمیلی نخواهند شد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha