رئیس پلیس آگاهی ناجا گفت: رسیدگی به پرونده اسیدپاشی اصفهان در اولویت کاری خودم قرار دارد و بعد از اینکه به صورت قطعی با استناد به مستندات به نتیجه برسیم، قطعاً اعلام نظر می‌کنیم.

سلامت نیوز:رئیس پلیس آگاهی ناجا گفت: رسیدگی به پرونده اسیدپاشی اصفهان در اولویت کاری خودم قرار دارد و بعد از اینکه به صورت قطعی با استناد به مستندات به نتیجه برسیم، قطعاً اعلام نظر می‌کنیم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، سردار محمدرضا مقیمی در پاسخ به سئوال خبرنگاری درباره سرانجام حادثه اسیدپاشی در اصفهان و احقاق حق آسیب‌دیدگان این پدیده، گفت: اظهارنظرهای متعددی از سوی آسیب‌دیدگان این پرونده و وکلای آنها انجام می‌شود، اما از همین تریبون اعلام می‌کنم در مورد موضوع اسیدپاشی اصفهان و شایعاتی که در زمینه شناسایی عامل اسیدپاشی در سطح جامعه به وجود آمده است، مردم باید بدانند در مورد این پرونده آن چیزی که در دست ماست و آن چیزی که از سوی افراد غیرمسئول و مطلع اعلام و اطلاع‌رسانی می‌شود، فرق بسیار زیادی وجود دارد.


وی با اعلام اینکه پرونده اسیدپاشی اصفهان به صورت ویژه و با حضور یک تیم زبده از کارآگاهان مورد بررسی قرار می‌گیرد، افزود: بنده خودم به شخصه تمام اطلاعات‌ مربوط به این پرونده و مستندات جدید و قدیم آن را هر روز رصد می‌کنم. کما فی السابق این پرونده از اولویت‌های پلیس آگاهی و مورد رسیدگی و پی‌جویی جدی قرار دارد.


رئیس پلیس آگاهی ناجا با اعلام اینکه پرونده به صورت مستقیم توسط خود من و همچنین رئیس جرایم جنایی پلیس آگاهی هدایت می‌شود، ابراز امیدواری کرد: به دور از جنجال‌های رسانه‌های معاند، امیدواریم هر چه زودتر به کشفیات قابل قبولی در خصوص این پرونده برسیم.
مقیمی با اعلام اینکه بعضاً اقدامات و اتفاقات خوبی در زمینه شناسایی مظنونان و بازجویی از آنان صورت گرفته است، افزد: اطلاعات پلیس همچنان در مرحله بازجویی و کشف حقیقت است. قطعاً اگر به نتیجه قانع‌کننده برسیم و برای کارآگاهان ما، مجرم بودن مظنونان مسجل شود، نسبت به معرفی عامل اسیدپاشی و معرفی وی به دستگاه قضایی اقدام خواهیم کرد.


وی در ادامه با اشاره به سخنان وکیل پرونده آسیب‌دیدگان اسیدپاشی اصفهان، گفت: شخصی که ادعا می‌کند وکیل مدافع قانونی آسیب‌دیدگان این حادثه است، نشست خبری ترتیب داده و مطالبی را نیز در خصوص شناسایی و دستگیری متهم پرونده مطرح کرده است. این شخص خودش باید درباره صحت ادعاهایی که در آن نشست خبری مطرح کرده، پاسخگو باشد.


رئیس پلیس آگاهی ناجا گفت: قطعاً پلیس به دنبال برقراری و حفظ امنیت در جامعه است؛ از این رو اگر تحقیقات کارآگاهان ما به نتیجه رسید و متوجه کوچکترین روزنه‌های امید در خصوص شناسایی متهم این پرونده باشیم، بلافاصله آن را از طریق رسانه‌ها به سمع و نظر مردم خواهیم رساند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha