دوشنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۹
کد خبر: 154138

حسن قاضی زاده هاشمی ،وزیر بهداشت و درمان اموزش پزشکی در یادداشتی که پس از بازدید از مراکز درمانی شهر ری در وب سایت شخصی خود منتشر کرده با کنایه ای سازمان تامین اجتماعی را غایب بزرگ عرصه سلامت کشور خواند و تاکید کرد :«تامین اجتماعی حق بیمه‌ها را دریافت می‌کند اما حضور مؤثری در این زمینه ندارد؛ آن هم در منطقه‌ای که ٨٠درصد ساکنانش را کارگران زحمت‌کش تشکیل می‌دهند. »

کنایه وزیر بهداشت به تامین اجتماعی

سلامت نیوز:حسن قاضی زاده هاشمی ،وزیر بهداشت و درمان اموزش پزشکی در یادداشتی که پس از بازدید از مراکز درمانی شهر ری در وب سایت شخصی خود منتشر کرده با کنایه ای سازمان تامین اجتماعی را غایب بزرگ عرصه سلامت کشور خواند و تاکید کرد :«تامین اجتماعی حق بیمه‌ها را دریافت می‌کند اما حضور مؤثری در این زمینه ندارد؛ آن هم در منطقه‌ای که ٨٠درصد ساکنانش را کارگران زحمت‌کش تشکیل می‌دهند. »

وی در ادامه نوشت : در دیداری که از مراکز بهداشتی ـ درمانی شهر ری داشتم باز همان درد همیشـگی چهره می‌نمود؛ کمبود تخت‌های بیمارسـتانی و فرسـودگی مراکز درمانی.
بیمارستان فیروزآبادی بیش از ٨٠ سال قدمت دارد و بیمارستان هفتم تیر از کمبود فضا و امکانات و تجهیزات مناسب رنج می‌برد. این منطقه در حالی با کمبود حداقل ٢ هزار تخت مواجه است که با همکاری شهرداری و شورای شهر و تغییر کاربری ١٧ هکتار زمین بیمارستان هفتم تیر، می‌توان بیمارستانی مجهز احداث و یک‌هزار تخت بیمارستانی به ظرفیت درمانی شهر ری اضافه کرد.
در این میان اما سازمان تأمین اجتماعی غایب بزرگ عرصه سلامت است. سازمانی که حق بیمه‌ها را دریافت می‌کند اما حضور مؤثری در این زمینه ندارد؛ آن هم در منطقه‌ای که ٨٠درصد ساکنانش را کارگران زحمت‌کش تشکیل می‌دهند. 
امیدوارم در کنار خیرین و بخش خصوصی، سازمان تأمین اجتماعی هم از قالب یک غایب بزرگ خارج شده و به وظیفه خود در حوزه بهداشت و درمان عمل کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نادر ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
    0 0
    بیمارستانهای دولتی را آباد کردید حالا گیر دادید به تامین اجتماعی.بخور بخوره. تامین اجتماعی برای کارگران هست خواهشا دست به بیت المال نزنید.