سلامت نیوز:مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از افتتاح 17 پروژه و کلنگ زنی 6 پروژه بیمه ای و درمانی این سازمان در هفته تأمین اجتماعی خبر داد و گفت: این 23 پروژه در 16 استان کشور قرار دارند.
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر سید تقی نوربخش پلی کینیک تخصصی  مرودشت، بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی(ره) اراک و شعب 2 بجنورد و 3 کرمان را از جمله پروژه هایی اعلام کرد که در هفته تأمین اجتماعی به بهره برداری می رسند.
وی اظهار داشت:  در این هفته، بخش CT-SCAN در بیمارستان های امام حسین(ع) زنجان، امام رضا(ع) قم، دکتر شریعتی اصفهان، سنندج و آتیه همدان افتتاح و به بیمه شدگان و بیماران خدمات ارائه خواهند کرد.
دکتر تقی نوربخش افزود: افتتاح ساختمان شعب سردشت و میاندوآب و بخش  MRIبیمارستان امام رضا(ع) ارومیه و کلنگ زنی درمانگاه سردشت از پروژه های تأمین اجتماعی در استان آذربایجان غربی است.
وی همچنین از آغاز عملیات ساخت درمانگاههای تأمین اجتماعی در شهرستان های سپیدان و داراب  در استان فارس همزمان با هفته تأمین اجتماعی خبر داد وافزود:  کلنگ زنی درمانگاه تأمین اجتماعی در شهرستان های هشترود، ازنا و بهار از دیگر پروژه های درمانی این سازمان است.
مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی، دو شیفته شدن درمانگاه شهدای شهرستان خرمدره و افتتاح بخش CT-SCAN و رادیولوژی در بیمارستان سبلان اردبیل  و بهره برداری از شعب تأمین اجتماعی رستم آباد، دو بابل و نیشابور را از دیگر پروژه های بیمه ای و درمانی این سازمان عنوان کرد که در هفته تأمین اجتماعی مورد بهره برداری قرار می گیرند.
گفتنی است، هفته تأمین اجتماعی از 19لغایت 25 تیرماه جاری در سراسر کشور برگزار می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha