دوشنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۶

با تلاش ماموران پلیس فتا استان فارس فردی که با فریب و وعده ازدواج به دختری در شیراز، از وی اخاذی کرده بود توسط پلیس فتا فارس شناسایی شد.

سلامت نیوز: با تلاش ماموران پلیس فتا استان فارس فردی که با فریب و وعده ازدواج به دختری در شیراز، از وی اخاذی کرده بود توسط پلیس فتا فارس شناسایی شد.
 
به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه جام جم، رئیس پلیس فتا استان فارس گفت: خانم جوانی با ارائه مرجوعه قضایی به این پلیس مدعی شد از طریق شبکه اجتماعی «واتس آپ» با مردی در یکی از استان های کشور آشنا شده که پس از مدتی به وی وعده ازدواج می دهد.
 
سرهنگ سید موسی حسینی افزود: شاکیه در ادامه اظهارات خود بیان کرد با گذشت زمان این ارتباط ها نزدیک تر شده و به یکی از شبکه اجتماعی کشیده می شود.این قضیه تا آنجا پیش می رود که متهم از خانم جوان می خواهد هدایایی که در این دوران برای یکدیگر خرید کرده اند از طریق پایانه مسافربری برای همدیگر ارسال نمایند.
 
این مقام انتظامی گفت: شاکیه نیز اقدام به ارسال این هدایا با ارزشی بالغ بر 30 میلیون ریال می کند اما متهم از ارسال هدایا خودداری کرده و با دریافت کالا ارتباط خود را با شاکی قطع می نماید.
 
رئیس پلیس فتا فارس افزود: با تشکیل پرونده کارشناسان پلیس فتا اقدامات خود را جهت شناسایی متهم آغاز کرده و در نهایت موفق به شناسایی متهم و دستگیری وی شدند.
 
وی اظهار کرد: متهم خانمی 30 ساله بوده که با مهندسی اجتماعی و ترفند های مختلف و نزدیک شدن به شاکیه دست به این عمل مجرمانه زده است.
 
سرهنگ حسینی به شهروندان هشدار داد: به درخواست کاربرانی که نمی شناسند، پاسخ نداده و تحت هیچ عنوان اطلاعات شخصی و مالی خود را در این شبکه ها به اشتراک نگذارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha