سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۸۷ - ۱۶:۱۰
کد خبر: 15423

مركز بزرگ سلامت مادر و نوزاد شهید دهقان در بیمارستان ولیعصر(عج) تهران با حضور وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشكی افتتاح شد.

این مركز به همت خیرین سلامت و مساعدت اصناف كشور از جمله صنف لوازم یدكی و ماشین آلات تهران در زیر بنایی به مساحت 4 هزار متر مربع طراحی و ساخته شده است.

بلوك زایمان و اتاق عمل ، بخش مراقبت بعد از زایمان و بخش نوزادان سطح 3 ( NICU) از بخش های مختلف مركز بزرگ سلامت مادر و نوزاد است.

وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشكی در مراسم افتتاح این مركز گفت : امسال حدود 2 هزار طرح كوچك و بزرگ بهداشتی در كشور شامل خانه بهداشت، بیمارستان و دانشكده به اتمام رسیده است و تا دو ماه آینده نیز مركز طبی كودكان افتتاح رسمی خواهد شد.

دكترباقری لنكرانی افزود : برای تكمیل و جذب نیروی انسانی در این مركز اقداماتی از جمله اخذ سهمیه ویژه استخدامی ، تخصیص بودجه صورت گرفته است.

باقری لنكرانی گفت : طرح های بهداشتی كه با كمك خیرین به بهره برداری می رسد به سرعت ساخته می شود و آثار آن نیز ماندگارتر خواهد بود.

وزیر بهداشت اضافه كرد: هدف ستاد شكوفایی وزارت بهداشت تلاش برای اتمام طرح های نیمه تمام است كه با همت خیرین و وزارت بهداشت به نتیجه رسیده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha