معترضان ضمن درخواست عذر خواهی دکتر بلند پرواز بر پیگیری خواسته های خود تا حصول نتیجه تاکید کردند. پرستاران معترض تاکید کردند چنانچه رئیس بیمارستان عذر خواهی نکند در ساختمان مرکزی دانشگاه تجمع خواهند کرد.

تجمع صنفی پرستاران بیمارستان شهید رجایی شیراز

سلامت نیوز:معترضان ضمن درخواست عذر خواهی دکتر بلند پرواز بر پیگیری خواسته های خود تا حصول نتیجه تاکید کردند. پرستاران معترض تاکید کردند چنانچه رئیس بیمارستان عذر خواهی نکند در ساختمان مرکزی دانشگاه تجمع خواهند کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از صبح شیراز، پرستاران بیمارستان رجایی شیراز در اعتراض به اجرای طرح پرداخت مبتنی بر عملکرد (طرح قاصدک) در دانشگاه علوم پزشکی شیراز امروز در محوطه بیمارستان تجمع کردند. بلافاصله پس از تجمع درب های بیمارستان بسته شد و از ورود دوربین های صدا و سیما به بیمارستان خودداری شد.

در ابتدای تجمع دکتر خوارزمی مدیر بیمارستان در جمع معترضین حاضر و از آنان خواست که مشکلات خود را بیان کنند اما پرستاران خواستار حضور رئیس بیمارستان شدند. دکتر شهرام بلند پرواز رئیس بیمارستان ساعتی پس از شروع تجمع در جمع معترضین حاضر شد.

به گفته ی تعدادی از معترضان وی به جای گوش دادن به اعتراضات پرستاران به معترضین گفت هر چه سریعتر به بخش های خود برگردند اما با مقاومت پرستاران وی تهدید کرد که در حال تهیه ی لیست پرستاران تجمع کننده است و به شدت با معترضین برخورد خواهد کرد کرد. باز هم تهدید رئیس بیمارستان کارگر نیفتاد تا اینبار وی خطاب به پرستاران از الفاظی استفاده کرد که این رسانه از بیان آن معذور است و از سویی خشم شدید پرستاران را برانگیخت.

در نهایت تجمع مسالمت آمیز پرستاران ساعت ۱۲ ظهر امروز با قرائت بیانیه ای پایان پایان یافت و معترضان ضمن درخواست عذر خواهی دکتر بلند پرواز بر پیگیری خواسته های خود تا حصول نتیجه تاکید کردند. پرستاران معترض تاکید کردند چنانچه رئیس بیمارستان عذر خواهی نکند در ساختمان مرکزی دانشگاه تجمع خواهند کرد.

گفتنی است دکتر شهرام بلند پرواز جراح و از مدیران نزدیک به دکتر ایمانیه رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز است. وی پیش از ریاست بیمارستان رجایی به مدت ۵ سال معاون دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • fgfgf ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۹
    1 0
    سلام - ببخشید آیا باید در مردان موهای بدن اصلاح شود ؟ پاها و سینه ؟ از نظر پزشکی باید اصلاح شود یا نه ؟ فواید و مضراتش چیه ؟