شنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲
کد خبر: 154497

معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد: ورزشکاران فاقد بیمه در صورت همکاری وزارت ورزش و جوانان، تحت پوشش تامین اجتماعی قرار می گیرند.

سلامت نیوز: معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد: ورزشکاران فاقد بیمه در صورت همکاری وزارت ورزش و جوانان، تحت پوشش تامین اجتماعی قرار می گیرند.
به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا، محمدحسن زدا روز شنبه در نشست خبری افزود: متاسفانه برخی از ورزشکاران ما بیمه نیستند و این موضوع باعث مشکلاتی در زندگی آنان در صورت بروز بیماری شده است.


زدا تاکید کرد: سازمان تامین اجتماعی ، این افراد را به صورت بیمه توافقی و با همکاری وزارت ورزش و جوانان بیمه می کند. 
وی ادامه داد: به همین منظور نامه ای به وزیر ورزش و جوانان ارسال کرده ایم که اقداماتی برای ارایه خدمات درمانی به ورزشکاران و با استفاده از بیمه توافقی اجرا شود چرا که اجرای بیمه توافقی یکی از رویکردهای سازمان تامین اجتماعی به شمار می آید.


معاون تامین اجتماعی گفت: طرف قرارداد ما که وزارت ورزش و جوانان است باید ورزشکاران را ساماندهی کند تا آنان بتوانند از خدمات این بیمه بهره مند شوند. 
زدا اظهارداشت: براساس این بیمه توافقی ، هفت درصد مبلغ بیمه را ورزشکاران و 23 درصد آن را وزارت ورزش و جوانان پرداخت می کند. 
معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی گفت: در صورتی که این موضوع محقق شود ، تمام خدمات تامین اجتماعی به ورزشکاران بیمه شده از این طریق، ارایه خواهد شد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha