عکس/بستن کمربند ایمنی جان زوج جوان را نجات داد

سلامت نیوز زوج جوان قمی از مرگ در اثر تصادف پراید به دلیل بستن کمربند ایمنی و عملکرد به موقع ایربگ به طرز معجزه آسایی نجات یافتند.

به گزارش سلامت نیوز صحنه آنقدر وحشتناک بود که توقع داشتیم هر دو نفرشان مرده باشند،این حرف تمامی شاهدان عینی واژگونی پراید۱۱۱ در اتوبان کرج قزوین مقابل پایگاه جاده ای اورژانس آبیک بود.

این پراید باحداکثر سرعت در این مسیر درحال حرکت بود که ناگهان یک لاستیک آن ترکید.براثر این ترکیدگی خودرو با سرعتی که داشت به گاردریل برخورد کرد و واژگون شد و مسافتی حدود۵۰ متر به صورت غلط زدن طی کرد.

شاهدان عینی با دیدن این صحنه با اورژانس تماس گرفته وآنهابه سرعت به کمک شتافتند.زوج جوان که عازم شمال کشور بوده اند بعداز باز کردن درها توسط اورژانس بدون آسیب جدی از خودرو بیرون آورده شدند.


تکنیسین اورژانس پایگاه آبیک مشکل آنها را تنها شوک عصبی ناشی از صحنه برخورد و چندخراش جزیی دربازوی خانم اعلام کرد. وی اذعان کرد بستن کمربند ایمنی و مجهزبودن خودرو به ایربگ که به موقع عمل کرده است عامل نجات این زوج ازمرگ حتمی بوده است  و علت انتقال مصدومین به بیمارستان ولیعصر آبیک را تنها مکانیسم تصادف( واژگونی) اعلام کرد تاساعتی این زوج تحت نظارت باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha