تاریخ و نحوه ثبت نام در آزمون سراسری سال 1388 ویژه بهیاران برای تحصیل در رشته پرستاری اعلام شد.

بر اساس هماهنگی های به عمل آمده میان سازمان سنجش آموزش کشور و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مقرر شده آن دسته از داوطلبان متقاضی ثبت نام و شرکت در آزمون سراسری سال 1388 که بهیار هستند برای ادامه تحصیل در رشته پرستاری از طریق کنکور سراسری باید علاوه بر داشتن شرایط عمومی شرکت در کنکور دارای مدرک دیپلم بهیاری نظام قدیم آموزش متوسطه، ‌مدرک پیش‌ دانشگاهی علاوه بر دارا بودن مدرک دیپلم بهیاری نظام جدید (کارودانش) و یا اشتغال به تحصیل در دوره پیش ‌دانشگاهی نیز باشند.

دارا بودن گواهینامه اشتغال به خدمت اعم از دولتی یا غیر دولتی با تایید دفتر پرستاری محل خدمت و دارا بودن حداقل سه سال سابقه خدمت اعم از دولتی یا غیر دولتی به عنوان بهیار در استان محل خدمت با تایید دفتر پرستاری محل خدمت نیز برای شرکت در این کنکور ضروری است.

داوطلبان (مرد) نیز نباید از لحاظ مقررات وظیفه عمومی برابر ضوابط اعلام شده برای آزمون سراسری سال 88 منعی داشته باشند.

بر اساس اعلام سازمان سنجش، مدارک لازم برای ثبت نام فرم تکمیل شده تقاضانامه ثبت نام، دو قطعه عکس 4*3 که در سال جاری تهیه شده باشد، فرم اشتغال بکار بهیاری است.

ارسال فیش بانکی به مبلغ 48 هزار ریال به عنوان وجه ثبت نام واریز شده به شماره حساب 748 (هفتصدو چهل و هشت) خزانه داری کل نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران (قابل پرداخت در کلیه شعب بانک ملی ایران) برای ثبت نام ضروری است.

داوطلبان باید کلیه مدارک لازم را تا پایان وقت اداری روز سه‌ شنبه 11 فروردین 88 با پست سفارشی به نشانی : تهران - سازمان سنجش آموزش کشور صندوق پستی  1314-15875 ارسال کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha