کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه پیش‌بینی وزش شدید باد در استان تهران طی 3 اطلاعیه به دستگاه‌های مربوطه اعلام شده بود، گفت: برای امروز چنین وضعیتی را نداریم و تنها وزش باد به صورت لحظه‌ای و بدون رگبار و رعد و برق رخ خواهد داد.

سلامت نیوز: کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه پیش‌بینی وزش شدید باد در استان تهران طی 3 اطلاعیه به دستگاه‌های مربوطه اعلام شده بود، گفت: برای امروز چنین وضعیتی را نداریم و تنها وزش باد به صورت لحظه‌ای و بدون رگبار و رعد و برق رخ خواهد داد.

کبری رفیعی در گفت‌وگو با ایلنا در مورد طوفان روز گذشته تهران گفت: آنچه در روز گذشته رخ داد، طوفان نبوده و وزش باد شدید بوده‌است که سرعت  آن حدود 50 کیلومتر بر ساعت بوده است و امروز این شرایط را نداریم و تنها با وزش باد به صورت لحظه‌ای و با شدت کمتر روبرو خواهیم بود.


وی ادامه داد: سازمان هواشناسی وزش شدید باد را پیش بینی و اعلام کرده بود، اما شدت آن را به دلیل اینکه در لحظه تعیین می‌شود، نمی‌توان به صورت دقیق از قبل پیش بینی کرد.
رفیعی  افزود: ما از روز 24 تیرماه اطلاعیه ویژه عیدفطر را صادر  کردیم و از آن روز به بعد در 3 اطلاعیه وضعیت آب وهوا، وزش شدید باد، رگبار و رعد وبرق را برای دستگاه‌های مربوطه همچون شهرداری‌ها، سازمان مدیریت بحران، راهداری‌ها و... اعلام کردیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha