عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تاکید کرد: مجلس باید در برنامه ششم توسعه، کمبودهای هلال‌احمر در زمینه امداد هوایی، نیروی انسانی و توسعه امکانات فرهنگی و خدماتی برطرف کند.

مجلس باید کمبودهای امداد هوایی را حل کند

سلامت نیوز:عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تاکید کرد: مجلس باید در برنامه ششم توسعه کمبودهای هلال‌احمر در زمینه امداد هوایی، نیروی انسانی و توسعه امکانات فرهنگی و خدماتی برطرف کند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، حمیدرضا عزیزی گفت: نگاه نمایندگان خانه ملت به هلال‌احمر، همان نگاه و جایگاهی است که مقام معظم رهبری نسبت به این نهاد خدمت‌رسان دارند.
وی با اشاره به تدوین برنامه ششم توسعه، اظهار کرد: بر این اساس نمایندگان مجلس باید کمبودهای هلال‌احمر را در زمینه‌های توسعه ناوگان امداد هوایی، ارتقای سطح نیروی انسانی و توسعه امکانات فرهنگی و خدماتی این نهاد در برنامه ششم توسعه فراهم کنند.


عزیزی با اشاره به اینکه هلال‌احمر یکی از نهادهای مهم و حیاتی کشور است، گفت: هم‌اکنون تعامل بسیار مناسبی میان هلال‌احمر با نمایندگان مجلس شورای اسلامی وجود دارد و مسئولان جمعیت نهایت همکاری و مساعدت را با نمایندگان مجلس دارند.


عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه هلال‌احمر از جایگاه متعالی در میان مردم برخوردار است، عنوان کرد: خدمات ارزنده و بی‌شائبه‌ای که هلال‌احمر در داخل و خارج از کشور به مردم ارائه می کند، موجب شده است تا این نهاد مردمی از مقبولیت بسیار خوبی در میان مردم برخوردار شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha