شنبه ۱۵ فروردین ۱۳۸۸ - ۱۴:۴۶
کد خبر: 15571

رئیس مرکز امور هیئت علمی با اشاره به تمدید زمان شرکت اعضای هیئت علمی علوم پزشکی در فراخوان جذب از پایان مهلت شرکت در این فراخوان در 15 فروردین ماه خبر داد.

دکتر محسن نفر در گفتگو با مهر افزود: فراخوان جذب هیئت علمی برای بار دوم در سال 87 و بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی منتشر شد که آخرین مهلت شرکت در آن اسفند ماه ذکر شده بود که این فرصت تا 15 فروردین ماه تمدید شد.

رئیس مرکز امور هیئت علمی اضافه کرد: با توجه به تعطیلی 15 روزه دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور، امکان تمدید چند روزه فراخوان برای اعضای هیئت علمی که تاکنون اقدام نکرده اند وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت معاونت آموزشی و پر کردن فرمهای مربوطه و ارائه آن به هیئت های اجرایی جذب هیئت علمی در دانشگاهها در این فراخوان شرکت کنند.

دکتر نفر اظهار داشت: جذب و استخدام عضو هیئت علمی پیمانی در رشته های علوم پایه و بالینی با توجه به مجوز استخدامی در دانشگاهها / دانشکده های علوم پزشکی و موسسات آموزش عالی و پژوهشی وابسته پس از بررسی مدارک و طی مراحل قانونی و اداری انجام می گیرد و در این دوره 825 نفر عضو هیئت علمی پیمانی تمام وقت جغرافیایی استخدام می شوند.

وی تاکید کرد: محل ارائه مدارک داوطلبان در معاونت آموزشی دانشگاههای علوم پزشکی و موسسات وابسته (دبیرخانه هیات اجرایی جذب) بوده و اولویت استخدام با متقاضیان بومی است.

به گزارش مهر، در این دوره از فراخوان دانشگاههای علوم پزشکی اردبیل، کاشان، سمنان، یاسوج، تبریز، یزد، لرستان، بیرجند، اراک، ایلام، کردستان، شهرکرد، مازندران، قزوین، خراسان شمالی، کرمانشاه، اهواز، مشهد، اصفهان، هرمزگان، سبزوار، شاهرود، زابل، زنجان، کرمان، جهرم، گناباد، ارومیه، فارس، بابل، زاهدان، فسا، همدان، بوشهر، ایران، شهید بهشتی، گلستان و گیلان، دانشگاه شاهد، دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی و بیمارستان قلب و عروق شهید رجایی نیازهای آموزشی خود را اعلام کرده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha