یک متخصص طب سنتی گفت: مصرف زیاد عدس می‌تواند موجب افزایش سودا در بدن و در نتیجه غلظت خون، بدرنگی پوست، یبوست، احساس اندوه و ...شود، بنابراین استفاده از مرزه, گوشت گوسفند, روغن بادام شیرین و زعفران در کنار آن به اصلاح عدس کمک می‌کند.

سلامت نیوز: یک متخصص طب سنتی گفت: مصرف زیاد عدس می‌تواند موجب افزایش سودا در بدن و در نتیجه غلظت خون، بدرنگی پوست، یبوست، احساس اندوه و ...شود، بنابراین استفاده از مرزه, گوشت گوسفند, روغن بادام شیرین و زعفران در کنار آن به اصلاح عدس کمک می‌کند.

 به گزارش سلامت نیوز به نقل از تسنیم, ناصر رضایی پور متخصص طب  سنتی درباره مصرف بیش از حد سیب زمینی اظهار کرد: خوب است, عموم افراد جامعه خوردن سیب زمینی را تا حد زیادی کم کنند.به گفته وی بهتر است در کنار غذاهایی که دارای سیب زمینی هستند، از دارچین، زنجبیل و آویشن شیرازی استفاده کنند.

این متخصص طب سنتی همچنین گفت: مصرف زیاد عدس می‌تواند موجب افزایش سودا در بدن و در نتیجه غلظت خون، بدرنگی پوست، یبوست، احساس اندوه و ...شود.رضایی پور اضافه کرد: بهتر است در کنار عدس از مرزه، روغن بادام،گوشت گوسفند و زعفران استفاده شود.

وی ادامه داد: گوشت گاو و گوساله برای بیشتر افراد، به ویژه کسانی که فعالیت بدنی زیادی ندارند، مناسب نیست. مصرف زیاد گوشت گاو موجب بروز افسردگی، سرطان، بواسیر, بدی رنگ پوست و ... می‌شود.

شیربرنرج به خوش رنگ شدن پوست کمک می‌کند

این متخصص طب سنتی عنوان کرد: شیر برنج اگر کاملاً پخته و یک دست شود، غذای بسیار خوبی برای افزایش وزن کودکان و افراد لاغر است, علاوه بر افزایش توان جسمی و ذهنی به بهبود وضعیت خواب و خوش رنگ شده پوست کمک می‌کند.

رضایی پور گفت: افرادی که دارای مشکلات گوارشی هستند، نباید هیچ گونه دسر یا پیش غذا از جمله ماست ،ترشی یا سالاد، همراه با غذای اصلی مصرف کنند.زیرا این کار باعث تشدید سوءهاضمه، نفخ و درد شکم خواهد شد. خوردن زیتون، هویج پخته و سبزی خوردن در کنار غذا برای بیشتر افراد سودمند است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha