سومین همایش ملی پروبیوتیک و غذاهای فراسودمند با شعار اصلی "ارتقای آگاهی عمومی" از 18 تا 20 بهمن ماه سال جاری در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود.

سلامت نیوز:سومین همایش ملی پروبیوتیک و غذاهای فراسودمند با شعار اصلی "ارتقای آگاهی عمومی" از 18 تا 20 بهمن ماه سال جاری در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود.


به گزارش  سلامت  نیوز به نقل از ایسنا، محورهای این همایش شامل تکنولوژی تولید پروبیوتیک و محصولات نوین فراسودمند، نوآوری در جداسازی، تعیین ویژگی و شناسایی پروبیوتیک‌ها، ارزیابی و ایمنی پروبیوتیک‌ها و محصولات فراسودمند، قوانین و مقررات، کاربرد پروبیوتیک‌ها در صنعت دام، طیور و آبزیان، فرآورده‌های تخمیری، حفظ و ارتقاء سلامت جامعه، چالش ها پروبیوتیک و محصولات فراسودمند، چشم انداز و فرصت ها و چالش ها، راهکارهای موثر در فرهنگ سازی مصرف پروبیوتیک و غذا های فراسودمند و اقتصاد و بازاریابی پروبیوتیک و غذاهای فراسودمند است.
مهلت ارسال مقالات تا پنجم آبان 1394 است و علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت همایش به نشانی http://www.probioticconference.ir مراجعه کنند و یا با شماره 88203845 تماس بگیرند.



برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha