شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۰

سلامت نیوز:مشاور اجرایی معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از حذف سقف خدمات بیمه تکمیلی فرهنگیان خبرداد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش ، منصور مجاوری درباره بیمه تکمیلی فرهنگیان اظهار کرد: بر اساس سیاست و برنامه‌ریزی‌های انجام شده در جلسات متعددی که با شرکت‌های بیمه‌ای مختلف و  بر اساس آسیب‌شناسی‌های انجام شده است،
 به این نتیجه رسیدیم که برخی از بیماری‌ها، جراحی‌ها و داروها در بیمه‌ها مد نظر قرار نگرفته است.

وی افزود: امسال تمامی خدمات بیمه فرهنگیان بدون سقف بوده و هزینه جراحی‌ها و بیماری‌ها بر اساس جدولی که اعلام شده است بدون سقف پرداخت خواهد شد.

مشاور اجرایی معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه برای خدمات دندانپزشکی فرهنگیان تسهیلاتی در بیمه در نظر گرفته نشده است، تصریح کرد: دلیل آن نیز هزینه بالای خدمات دندانپزشکی است. البته به جز این امر تمامی داروهای خارجی و تمامی امراض را به صورت ویژه در این بیمه لحاظ کرده‌ایم.

مجاوری با بیان این مطلب که ما موظف هستیم داروهایی که پزشک برای بیماران خاص تجویز کند را از محل بیمه در نظر گرفته شده، پرداخت کنیم، خاطرنشان کرد: شرکت بیمه آتیه سازان حافظ حدود 9هزار مرکز درمانی و بیمارستانی را تحت پوشش دارد تا فرهنگیان در مناطق مختلف کشور بتوانند از این خدمات استفاده کنند.

وی با اشاره به وجود برخی مشکلات درخصوص عدم پرداخت حق بیمه فرهنگیان خاطرنشان کرد: علت اصلی این مشکلات در سال گذشته این بود که تمامی هزینه های باقی مانده با توجه به اتمام بیمه تا پایان سال 92 پرداخت نشده بود و هنوز برخی از فرهنگیان که در گذشته به بیمارستان مراجعه کرده بودند یا با توجه به بیماری هایی که داشتند، هزینه درمان خود را دریافت نکرده بودند.

مجاوری ادامه داد: مطالبات بیمه ای در سال 93 به طور کامل پرداخت شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha