مهمانان یک مراسم جشن عروسی در ساوه پس از پایان مراسم و درحالی‌که شب از نیمه‌گذشته و برای استراحت آماده می‌شدند، گرفتار شبیخون سارقان شده و مقداری از طلا، جواهرات و نیز وجوه نقد آنان به سرقت رفت.

سلامت نیوز: مهمانان یک مراسم جشن عروسی در ساوه پس از پایان مراسم و درحالی‌که شب از نیمه‌گذشته و برای استراحت آماده می‌شدند، گرفتار شبیخون سارقان شده و مقداری از طلا، جواهرات و نیز وجوه نقد آنان به سرقت رفت.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، شگرد سارقان برای ارتکاب این نوع سرقت به ظاهر ساده اما فریبنده، از زمانی آغاز می‌شود که به گفته صاحب خانه مورد سرقت قرار گرفته، عده‌ای موتورسوار اقدام به مشایعت کاروان عروسی و خودروی حامل عروس و داماد کرده و با شناسایی میهمانان عروسی و محل استقرار شبانه آنان، نقشه خود را عملی کردند.


مالباختگان به بیان جزییات این شگرد جدید سارقان پرداختند و به موتورسواران مشایعت‌کننده کاروان عروسی مظنون بودند.  یکی از مالباختگان که از اقوام خانواده داماد بود، گفت: ساعت حدود ٣بامداد بود که میهمانان برای استراحت آماده می‌شدند و به دلیل خستگی ناشی از مراسم عروسی زود خواب‌شان می‌برد.
وی افزود: ٤٠ میهمان در یک خانه مستقر شده بودند. بعضی از آنان برای اولین بار بود که با یکدیگر آشنا می‌شدند، سارقان از این موقعیت استفاده کرده و پس از به خواب رفتن آنان وارد خانه شدند. سارقان هم شلوارهای مردانه میهمانان را با خود به سرقت بردند و هم به طلا و جواهرات موجود در کیف‌های زنانه میهمانان دستبرد زدند.
مطهری افزود: سارق در حین سرقت از طبقه‌ای که زنان در آن درحال استراحت بودند، پای یکی از میهمانان را لگد می‌کند و او از خواب پریده و سارق معذرت‌خواهی می‌کند که همین موضوع باعث می‌شود تا میهمان فکر کند صاحبخانه است و برای برداشتن رختخواب آمده است، اما سارق از ترس لو رفتن فرار را بر قرار ترجیح داد و به طبقه پایین رفت.
به گفته وی، در جریان این سرقت بالغ بر ١٥٠‌میلیون ریال پول و طلا و جواهرات به سرقت می‌رود و مالباختگان که برای نماز صبح از خواب بیدار شده بودند، پلیس را در جریان این سرقت قرار دادند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha