مدیرکل جدید انتقال خون استان تهران، در اولین اظهار نظر پس از انتصاب در مسئولیت جدیدش، بر قرار گرفتن پرسنل بر اساس شایسه سالاری در جایگاه های شغلی تاکید کرد.

سلامت نیوز:مدیرکل جدید انتقال خون استان تهران، در اولین اظهار نظر پس از انتصاب در مسئولیت جدیدش، بر قرار گرفتن پرسنل بر اساس شایسه سالاری در جایگاه های شغلی تاکید کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، در مراسمی که روز گذشته و بدون حضور رسانه ها برگزار شد، دکتر فاطمه نادعلی جای خود را به دكتر سید مرتضی طباطبایی داد.


این تغییر و تحول بر اساس حکم دکتر علی اکبرپورفتح اله مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران، انجام شده است.
در سوابق شغلی دکتر طباطبایی، مسئولیت هایی همچون مدیر دفتر عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان انتقال خون ایران، مدیر اداره کل طرح و برنامه، دفتر برنامه‌ریزی جذب و آموزش اهداکنندگان و همچنین مدیر انتقال خون استان کرمان دیده می‌شود.


مدیرکل جدید انتقال خون استان تهران در مراسم معارفه خود با عنوان این مطلب که در این دوره سعی خواهیم کردم پروژه های شروع شده در دوره قبلی را به پایان رسانده و آنها را ارتقاء دهیم، تاکید کرد: بی‌شک شایسته سالاری مبنای قرار گرفتن افراد در جایگاه‌های شغلی مختلف خواهد بود و بر همین اساس هم اعتقاد دارم، تلاش کارکنان باید دیده شده و بدون پاداش نیز باقی نماند.


طباطبایی یادآور شد: در حوزه جذب و حفظ اهداکنندگان برنامه‌های جدی داریم و تلاش خواهیم کرد ذخایر خونی استان تهران همواره در حد قابل قبول باشد.
وی افزود: امیدوارم با گذر از چالش‌های فعلی و کاهش فشارها از روی دوش کارکنان، شاهد روزهای پربار در اداره کل انتقال خون استان تهران بوده و خالق ایده های نو در سازمان انتقال خون ایران باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha