مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: هزینه ای که در حوزه درمان مستمری بگیران از سوی این سازمان پرداخت می شود سه برابر سایر افراد تحت پوشش تامین اجتماعی است.

سلامت نیوز: مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: هزینه ای که در حوزه درمان مستمری بگیران از سوی این سازمان پرداخت می شود سه برابر سایر افراد تحت پوشش تامین اجتماعی است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا، سیدتقی نوربخش در جلسه شورای ورزش سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: برای جلوگیری از بیماری و افزایش روحیه نشاط و شادابی در جامعه بزرگ مستمری بگیران تامین اجتماعی باید تلاش بیشتری داشته باشیم.

وی با تاکید بر لزوم برنامه ریزی و فعالیت هدفمند این سازمان در حوزه ورزش همگانی گفت: سازمان تامین اجتماعی برای ترویج ورزش همگانی، بین بازنشستگان و مستمری بگیران آمادگی کامل دارد.


وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع سرمایه انسانی و رسالتی که سازمان تامین اجتماعی در قبال مستمری بگیران بر عهده دارد، می توانیم در حوزه ورزش همگانی اقدامات مناسبی را در دستور کار قرار دهیم.


نوربخش با اشاره به جامعه پنج میلیونی بازنشستگان و مستمری بگیران اصلی و تبعی سازمان تامین اجتماعی گفت: در رابطه با این افراد باید اقداماتی کنیم تا باعث همبستگی و تعلق خاطر بیشتر آنان به سازمان تامین اجتماعی شود.


مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، ادامه داد: برگزاری المپیاد ورزشی که در سال گذشته در سازمان تامین اجتماعی انجام شد، رضایتمندی بالایی را بین مستمری بگیران ایجاد کرد و باعث شد که توسعه ورزش همگانی در بین بازنشستگان مورد توجه سازمان تامین اجتماعی قرار گیرد.


وی بر لزوم توسعه ورزش همگانی ، بین مستمری بگیران و همچنین کارکنان شاغل در مراکز بیمه ای و درمانی این سازمان تاکید کرد و گفت: باید راهبردهای مشخصی در این حوزه داشته باشیم و بر اساس راهبردهای کلان، استراتژی و همچنین برنامه عملیاتی سازمان را طراحی کنیم، برنامه عملیاتی سازمان باید به خوبی طراحی شود و در تدوین راهبردها باید دقت کافی صورت گیرد تا این راهبردها در سازمان ماندگار باشد.


نوربخش توزیع عادلانه امکانات ورزشی در سراسر کشور را مورد تاکید قرار داد و افزود: در این رابطه نیز باید استراتژی مشخصی داشته باشیم و باید راهبرد سازمان را در رابطه با خرید خدمت و یا ایجاد مراکز ورزشی تدوین کنیم تا در سطح کشور هماهنگی مناسب در توزیع امکانات ورزشی بوجود آید.
مدیر عامل تامین اجتماعی ادامه داد: در سازمان تامین اجتماعی هزینه های قابل توجهی در حوزه ورزش انجام می شود و باید این هزینه ها را با راهبردهای مشخصی انجام دهیم و ساماندهی لازم را داشته باشیم.


** همکاری وزارت ورزش و جوانان با سازمان تامین اجتماعی زمینه ساز گسترش ورزش همگانی 
امیر رضا خادم ، معـاون حقـوقی، پارلمـانی و امور استـان های وزارت ورزش و جوانان در جلسه شورای ورزش سازمان تامین اجتماعی گفت: با توجه به اقدامات بسیار خوب انجام شده و در دستور کار سازمان تامین اجتماعی در حوزه ورزش همگانی، نشاط و سلامتی روحی و جسمی بازنشستگان ارتقا می یابد و اجرای این برنامه ها توسط سازمان تامین اجتماعی شایسته تقدیر است.


خادم با اشاره به امکانات و پتانسیل هایی که در اختیار سازمان تامین اجتماعی قرار دارد، اظهار داشت: با استفاده بهینه از این پتانسیل ها می توان امکانات ورزشی مفیدی را برای بازنشستگان فراهم کرد.


وی ضمن اعلام آمادگی برای تعامل سازنده وزارت ورزش و جوانان با سازمان تامین اجتماعی برای توسعه ورزش همگانی، گفت: می توانیم با تجهیز امکانات موجود در وزارت ورزش از این اماکن استفاده بهینه کنیم و امکانات مناسبی را برای پنج میلیون مستمری بگیر سازمان در سراسر کشور ایجاد کنیم؛ ضمن اینکه این کار می تواند به صورت جدی در سازمان تامین اجتماعی و وزارت ورزش و جوانان دنبال شود.


خادم با اشاره به نشاط و شادابی که در اثر اقدامات و فعالیت های ورزشی سازمان تامین اجتماعی در بین جامعه هدف ایجاد شده است، ادامه داد: با توجه به گستردگی دامنه افراد تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی جا دارد که سازمان به موضوع ورزش همگانی توجه بیشتری نشان دهد و برای تمام افراد بازنشسته و مستمری بگیر تحت پوشش خدمات مناسب و در دسترسی ایجاد کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha