رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور با ارسال نامه‌ای به رئیس قوه قضاییه خواستار برخورد جدی با فرد خاطی در پی برخورد ناشایست و غیرمسئولانه یکی از مسئولان دستگاه قضا با یک جراح شد.

انتقاد از برخورد ناشایست یک مسئول دستگاه قضا با یک جراح

سلامت نیوز: رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور با ارسال نامه‌ای به رئیس قوه قضاییه خواستار برخورد جدی با فرد خاطی در پی برخورد ناشایست و غیرمسئولانه یکی از مسئولان دستگاه قضا با یک جراح شد. 

به گزارش سلامت نیوز به نقل از تسنیم، محمد رئیس‌زاده، رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور با ارسال نامه‌ای به رئیس قوه قضاییه خواستار برخورد جدی با فرد خاطی در پی برخورد ناشایست و غیرمسئولانه یکی از مسئولان دستگاه قضا با یک جراح شد، متن نامه به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

ریاست محترم قوه قضاییه حضرت آیت الله آملی لاریجانیبا سلام

همانگونه که مستحضرید در تاریخ چهارم مرداد ماه یکی از همکاران محترم جراح، در بیمارستان شهرستان نورآباد ممسنی در حین انجام وظیفه درمانی و رسیدگی به وضعیت یک مصدوم، با مداخله غیر ضروری و غیرمسئولانه یک مقام قضایی آن شهرستان مواجه و این امر در نهایت در روندی غیر معمول به صدور حکم جلب این پزشک خدوم در بیمارستان و برخوردهای نامناسب، زننده و دور از شأن با پزشک و نیز فرزندش منجر شده است.

مجموعه این اتفاقات تلخ، علاوه بر خدشه‌دار کردن وجهه دستگاه قضا، منجر به جریحه‌دار شدن احساسات جامعه خدوم و شریف پزشکی کشور شده است؛ این در حالی است که دستگاه قضا همواره پشتوانه‌ای قابل اتکاء برای کادر درمانی کشور بوده است.

از این رو ضمن تشکر از پیگیری‌های جناب آقای القاصی، ریاست دادگستری استان فارس، از حضرتعالی تقاضامندیم دستور فرمایید این موضوع به صورتی ویژه پیگیری شده و با مسببان این حادثه برخوردی قاطع صورت پذیرد و زمینه‌ای فراهم شود تا مسببان امر، ضمن عذرخواهی از پزشک محترم و زحمتکش، از هر گونه فعالیت در مناصب مهم و حساس قضایی محروم گردند.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha