رئیس اداره مواد و داروهای تحت کنترل و امور داروخانه های سازمان غذا و دارو، گفت: عطاری ها مجوز فروش هیچ دارویی را ندارند و وزارت بهداشت نیز برای فروش دارو به عطاری ها مجوز نداده است.

سلامت نیوز:رئیس اداره مواد و داروهای تحت کنترل و امور داروخانه های سازمان غذا و دارو، گفت: عطاری ها مجوز فروش هیچ دارویی را ندارند و وزارت بهداشت نیز برای فروش دارو به عطاری ها مجوز نداده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل ازمهر، دکتر سعدالله پرویزی با بیان اینکه نظارت بر عطاری ها وظیفه اصناف است و مجوز عطاری ها از اصناف صادر می شود، افزود: نظارت بر عطاری ها باید به صورت دقیق و حساس انجام شود تا مردم اعتماد بیشتری داشته باشند.


وی گفت: داروهایی که در عطاری ها به فروش می رسد از مراکز غیر قانونی تهیه می شود و از لحاظ کیفیت مورد تایید نیست.
پرویزی ادامه داد: با توجه به بررسی هایی هم که انجام شده است بیشتر داروهایی که در عطاری ها به فروش می رسد تقلبی هستند که باید در این زمینه نظارت ها بیشتر شود و مسئولین مربوطه اصناف باید نظارت ها بر عطاری ها را تقویت کنند.


رئیس اداره مواد و داروهای تحت کنترل و امور داروخانه های سازمان غذا و دارو در پایان، گفت: عطاری ها مجوز فروش هیچ دارویی را ندارند و وزارت بهداشت نیز برای فروش دارو به عطاری ها مجوز نداده است و به همین خاطر فروش دارو توسط عطاری ها غیر قانونی محسوب می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha