سه‌شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰
کد خبر: 156349

حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پی خبر بازداشت «فروغ رزمجویی» متخصص جراحی عمومی در بیمارستان ولی عصر(عج) نورآباد ممسنی، عصر دوشنبه در صفحه اینستاگرام خود نوشت: به اقدام شما افتخار می کنیم که چون سایر همکاران ما، در سخت ترین شرایط و با وجود همه ناملایمات، در انجام وظیفه خود ذره ای کوتاهی نمی کنند.

سلامت نیوز: حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پی خبر بازداشت «فروغ رزمجویی» متخصص جراحی عمومی در بیمارستان ولی عصر(عج) نورآباد ممسنی، عصر دوشنبه در صفحه اینستاگرام خود نوشت: به اقدام شما افتخار می کنیم که چون سایر همکاران ما، در سخت ترین شرایط و با وجود همه ناملایمات، در انجام وظیفه خود ذره ای کوتاهی نمی کنند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا، متن پیام وزیر بهداشت در اینستاگرام به این شرح است:

حسن حضور در شبکه های اجتماعی این است که با سرعت شگفت انگیزی در جریان اخبار و متاسفانه گاهی هم شایعات قرار می گیریم.

سرعت بالا در اطلاع رسانی نقطه مثبت این شبکه ها است اما باید فکری هم برای دقت و صحت کنیم و این البته کار متخصصان حوزه ارتباطات است.

روز گذشته (یکشنبه) که همراه با رییس جمهوری در سفر کردستان بودم، خبری به دستم رسید درباره بازداشت یکی از همکاران عزیزمان در حین انجام وظیفه در شهرستان ممسنی که سپردم درباره موضوع تحقیق کنند.

امروز صبح(دوشنبه) گزارش دادند که دکتر «فروغ رزمجویی» متخصص جراحی عمومی در بیمارستان ولی عصر(عج) نورآباد ممسنی، چون دستورات بازپرس پرونده در مورد خانمی چاقو خورده در یک نزاع خانوادگی را اجرا نکرده، مورد عتاب قرار گرفته و در نهایت برای چند ساعت بازداشت شده است!

البته با دخالت ریاست دانشگاه مساله حل و فصل شده و گویا رییس محترم دادگستری استان نیز دستور رسیدگی و برخورد لازم با این اقدام را صادر کرده است.

این اتفاق، تاسف بار است و همه ما باید برای پیشگیری از تکرار آن، آستین همت بالا بزنیم. من هم در همین راستا با ریاست محترم قوه قضائیه صحبت کردم و نامه ای نیز خدمتشان فرستادم و امیدوارم با نگاه مدبرانه ایشان، این رویداد تلخ، نتیجه ای شیرین برای عموم همکاران داشته باشد.

اما به اقدام دکتر رزمجویی افتخار می کنیم که چون سایر همکاران ما، در سخت ترین شرایط و با وجود همه ناملایمات، در انجام وظیفه خود ذره ای کوتاهی نمی کنند.

خانم دکتر رزمجویی، سپاس مرا پذیرا باشید.

هاشمی وزیر بهداشت

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha