رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی البرز گفت: خواهر شوهر یک خانم که به دلیل ناکامی در ازدواج به روابط صمیمانه برادر و همسرش حسادت می کرد، با بارگذاری شماره تماس همسر برادرش در سایت های همسریابی، برای عروس خانه دردسر ایجاد کرد.

سلامت نیوز: رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی البرز گفت: خواهر شوهر یک خانم که به دلیل ناکامی در ازدواج به روابط صمیمانه برادر و همسرش حسادت می کرد، با بارگذاری شماره تماس همسر برادرش در سایت های همسریابی، برای عروس خانه دردسر ایجاد کرد.
 
به گزارش سلامت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرهنگ یزدان نیکنام امروز در جمع خبرنگاران گفت: چندی پیش زن جوانی با در دست داشتن شکواییه ای از دادسرای رسیدگی به جرایم اینترنتی به این پلیس مراجعه و اظهار کرد که فرد ناشناسی شماره تماس او را در یک سایت همسریابی قرار داده است و روزانه ده ها نفر برای ازدواج با او تماس می گیرند.

وی افزود: به دنبال این شکایت تلاش های پلیس فتا برای شناسایی عامل بارگذاری شماره تلفن در سایت همسریابی آغاز شد و ماموران با استفاده از آخرین شیوه های نوین کشف جرم به اطلاعاتی دست یافتند که نشان از حضور یک زن در ماجرا را می داد.

رییس پلیس فتا البرز خاطرنشان کرد: پلیس با ردیابی و انجام تحقیقات شبانه روزی متهم را شناسایی و دستگیر کرد.

سرهنگ نیکنام گفت: متهم پس از دستگیری و انتقال به پلیس فتا، ابتدا منکر هرگونه اتهامی شد ولی پس از روبه رو شدن با شاکی پرونده، به ناچار لب به اعتراف گشوده و از یک حسادت زنانه پرده برداشت و گفت چند سال پیش از همسرم جدا شده و پس از جدایی در خانه پدرم زندگی می کردم، در این میان همیشه به زندگی عاشقانه برادرم با عروسمان حسادت می کردم تا اینکه یک روز مشخصات او را به همراه شماره تماسش در یکی از سایتهای همسر یابی ثبت کردم تا با این کار برادرم را مجبور به جدایی از همسرش کنم وبه خیال خودم به این زندگی رومانتیک خاتمه دهم.

رییس پلیس فتا استان البرز افزود: بر اساس قانون جرایم رایانه ای هر کس از طریق سامانه های رایانه ای و فضای مجازی موجبات هتک حیثیت شهروندان را فراهم کند، افزون بر اعاده حیثیت به حبس و جزای نقدی محکوم خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha