سه‌شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷

زن معتادی که نوزاد ۳ ماهه ای را در چند ثانیه ربوده بود با تلاش چند ساعته مأموران کلانتری الهیه مشهد دستگیر و با صدور قرار قانونی روانه زندان شد.

سلامت نیوز: زن معتادی که نوزاد ۳ ماهه ای را در چند ثانیه ربوده بود با تلاش چند ساعته مأموران کلانتری الهیه مشهد دستگیر و با صدور قرار قانونی روانه زندان شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه خراسان، ساعت 22:35 دقیقه یک شنبه گذشته پرونده این آدم ربایی هنگامی در دستور کار پلیس قرار گرفت که زن ۲۷ ساله ای هراسان با تلفن ۱۱۰ تماس گرفت و از ربوده شدن نوزاد ۹۰ روزه اش خبر داد. او در حالی که اشک می ریخت گفت: چند دقیقه قبل وقتی قصد داشتم وارد منزلم شوم کلیدهای ساختمان را از کیفم بیرون آوردم و در حالی که نوزاد دخترم را درون کالسکه گذاشته بودم برای چند ثانیه وارد ساختمان شدم تا کالسکه را با خود ببرم اما در همین فرصت کوتاه که از فرزندم غافل شدم در کمال ناباوری دیدم او درون کالسکه اش نیست.

هراسان به هر سو دویدم اما در تاریکی شب هیچ کس را ندیدم به همین خاطر هم بلافاصله با پلیس تماس گرفتم و موضوع را اطلاع دادم و... این گزارش حاکی است: در پی وقوع این حادثه و با توجه به اهمیت موضوع، گروهی از مأموران زبده کلانتری الهیه مشهد به سرپرستی «سرهنگ سلطانی فر» شبانه وارد عمل شدند و به تحقیق در این باره پرداختند. عقربه های ساعت دقایق اولیه بامداد دوشنبه را نشان می داد که مأموران انتظامی در بررسی های میدانی خود و با اظهارات یکی از اهالی محل الهیه به سرنخ هایی دست یافتند که نشان می داد: زن جوانی که مانتوی چهارخانه به تن داشته در حالی که نوزادی را در آغوش گرفته بود، با سرعت در خیابان می دوید و نگرانی خاصی در چهره اش نمایان بود. با به دست آمدن این سرنخ مهم بلافاصله، مأموران انتظامی با کسب مجوزهای قضایی از معاون دادستان و سرپرست مجتمع قضایی شهید کامیاب مشهد تلاش گسترده ای را برای یافتن زنی با مشخصات مذکور آغاز کردند و بررسی های انتظامی در چند شاخه اطلاعاتی ادامه یافت.

بنابراین گزارش، در حالی که گروهی از مأموران در چند منزل که مورد ظن قرار گرفته بود تحقیقات خود را ادامه می دادند، شاخه ای از عملیات اطلاعاتی نیز در حوزه مسافرکش های عمومی و آژانس های تلفنی متمرکز شد تا این که اظهارات راننده یک آژانس تلفنی گره این معمای پیچیده را گشود. او گفت: چند ساعت قبل زن جوانی که نوزادی در آغوش داشت را به منطقه بولوار دوم طبرسی رسانده است اما آن زن که مانتوی چهارخانه نیز بر تن داشت دوباره به منطقه الهیه بازگشته در حالی که دیگر نوزادی به همراه نداشت.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی در تشریح جزئیات و چگونگی دستگیری متهم به آدم ربایی گفت: همزمان با به دست آمدن این اطلاعات گروهی از مأموران انتظامی با هدایت و راهنمایی های سرهنگ نیکمرام (رئیس پلیس مشهد) به تحقیق در منطقه ای پرداختند که راننده آژانس مدعی بود زن مذکور در آن مکان از خودرو پیاده شده است. سردار بهمن امیری مقدم افزود: با چند ساعت رصدهای اطلاعاتی و تحقیقات محلی، زن متهم شناسایی و به کلانتری الهیه هدایت شد اما او همه چیز را انکار کرد و مدعی بود که از ماجرای آدم ربایی اطلاعی ندارد. وی تصریح کرد: اما او ساعتی بعد وقتی در برابر شاهدان عینی قرار گرفت و اسناد و مدارک مستند پلیس را دید به ناچار لب به اعتراف گشود و گفت: به مواد مخدر صنعتی اعتیاد دارم. به همین خاطر هم نوزاد را از درون کالسکه ربودم و به منزل خواهرم در بولوار دوم طبرسی بردم. سردار امیری مقدم اضافه کرد: در پی اعترافات این زن و در حالی که عقربه های ساعت ۲ بامداد روز گذشته را نشان می داد مأموران انتظامی، نوزاد را پیدا کردند و تحویل خانواده اش دادند.

گزارش ما حاکی است: متهم ۲۹ ساله این پرونده که مرضیه نام دارد، روز گذشته و با تشکیل پرونده مقدماتی، به دادسرای عمومی و انقلاب مشهد معرفی و با صدور دستور قانونی روانه زندان شد. تحقیقات بیشتر در این باره همچنان ادامه دارد.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha