عضو کمیسیون حقوقی و نظارت شورای شهر تهران به سخنان وزرای بهداشت و دادگستری در خصوص پرونده خون‌های آلوده واکنش نشان داد.

سلامت نیوز:عضو کمیسیون حقوقی و نظارت شورای شهر تهران به سخنان وزرای بهداشت و دادگستری در خصوص پرونده خون‌های آلوده واکنش نشان داد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل ازایسنا، علی صابری صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود با بیان اینکه قصد سیاسی‌کاری ندارم، به سخنان اخیر وزیر بهداشت و وزیر دادگستری درباره عذرخواهی دولت فرانسه از قربانیان خون‌های آلوده اشاره کرد و گفت: صحبت‌های آقای پورمحمدی شوخی بوده است.

وی با اشاره به سخنان وزیر بهداشت گفت: وزیر بهداشت قربانیان خون‌های آلوده را متهم به کارشکنی در دیپلماسی کرده است، اما جای سوال است که افراد مبتلا به ایدز از طریق خون‌های آلوده چگونه ممکن است در دیپلماسی کارشکنی کنند، چراکه آنها مبتلا به بیماری مهلک و مرگ آوری شدند که از این افراد تنها حدود 30 نفر باقی مانده و الباقی جان خود را از دست داده‌اند.


عضو کمیسیون حقوقی و نظارت شورای شهر تهران که وکیل مدافع پرونده خون‌های آلوده نیز است، با بیان اینکه باید داوری این موضوع را به مردم بسپاریم گفت: مردم حاضر نیستند ماشین‌های فرانسوی سوار شوند اما هموطنانشان به ایدز آلوده باشند.

صابری با بیان اینکه در این پرونده کاملا مبانی حقوقی در نظر گرفته شده و کار سیاسی نمی‌کنیم، گفت: به نظر می‌رسد عدم پیگیری این پرونده از گذشته بین قوه مجریه و قوه قضاییه وجود داشته و همچنین تفکر سرکوب کردن پرونده در داخل و رها کردن آن نیز در دستورکار وجود داشته و امیدواریم دولت و مسوولان در این برخورد تجدیدنظر کنند.




برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha