در مراسمی با حضور دکتر سید حسن هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، لوح دوستدار مادر و لوح ارتقاء سلامت به بیمارستان میلاد اهداء شد.

سلامت نیوز:در مراسمی با حضور دکتر سید حسن هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، لوح دوستدار مادر و لوح ارتقاء سلامت به بیمارستان میلاد اهداء شد.
به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، دکتر محمود رضا فیاض، مدیر عامل بیمارستان میلاد در همایش تقدیر از مجریان برتر ارتقاء سلامت مادر و نوزاد که در سالن همایشهای رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد، گفت: بیمارستان میلاد یکی از بزرگترین بیمارستانهای کشور و راس هرم درمانی سازمان تامین اجتماعی است.
وی با اشاره به این که در زایمانهایی که ریسک بالایی دارند گریزی از سزارین نیست، اظهار کرد: از سال 1386 کلاسهای آمادگی برای مادران باردار و کارکنان برگزار کرده‌ایم که در پایان گواهی نامه شرکت در کلاسها را نیز به افراد می‌دهیم.
به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی میلاد، دکتر فیاض تصریح کرد: در 2 سال اخیر آموزش زایمان فیزیولوژیک در بیمارستان میلاد گسترش پیدا کرده است.
مدیر عامل بیمارستان میلاد تاکید کرد: زایمان بی‌درد از سال 93 به صورت رایگان در این بیمارستان راه اندازی شده است.
وی با اشاره به افزایش زایمان طبیعی و کاهش سزارین در بیمارستان میلاد گفت: به طور حتم این کار نتیجه زحمات گروه زنان و زایمان و مجموعه مدیریت بیمارستان است که جای تقدیر و تشکر دارد.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha