بازداشت این پزشک که به شرط مراجعه در روز بعد پس از چند ساعت آزاد شد موجی از اعتراضات را در میان جامعه پزشکی به دنبال داشت . در این میان وزیر بهداشت در گفتگوی تلفنی با رئیس قوه قضائیه خواهان برخورد جدی و پیگیری حقوقی، بازداشت غیراصولی جراح عمومی شد. در زیر توضیحات کامل این پزشک از ماوقع ماجرا برای تنویر افکار عمومی می آید:

فیلم/توضیحات جراح بیمارستان نورآباد از نحوه بازداشت و ضرب و شتم

سلامت نیوز:دکتر فروغ رزمجویی جراح بیمارستان ولی عصر (عج) ممسنی در استان فارس به اتهام توهین به مامور دولت در اورژانس بیمارستان دستگیر و با دستبند به بازداشتگاه منتقل شده بود پاره از توضیحات .

به گزارش سلامت نیوز روز یکشنبه، دکتر رزمجویی که در حال مداوای بیماری که به علت ضربه چاقو به قفسه سینه اش به بیمارستان ممسنی منتقل شده بود پس از درگیری لفظی با بازپرس روانه بازداشتگاه شد.

بازداشت این پزشک که به شرط مراجعه در روز بعد پس از چند ساعت آزاد شد موجی از اعتراضات را در میان جامعه پزشکی به دنبال داشت .

در این میان وزیر بهداشت در گفتگوی تلفنی با رئیس قوه قضائیه خواهان برخورد جدی و پیگیری حقوقی، بازداشت غیراصولی جراح عمومی شد.

در زیر توضیحات کامل  این پزشک  از ماوقع ماجرا برای تنویر افکار عمومی می آید:

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ناشناس خانم ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
    8 1
    خانم دکتر عزیز کاملا درک میکنم لحظات سختی که بر شما گذشته . چند سال قبل سوپروایزر بیمارستان بودم بازپرس کشیک که برای سرزدن به فامیلش اومده بود بیخود به پزشک اورژانس گیر داد رفت و حکم جلب اونو اورد من خواستم که نذارم اونو ببرن اورژانس بی پزشک بمونه رفتن و حکم جلب منم اوردن . واقعا اون موقع من درک کردم که پرسنل اورژانس و پزشکان اورژانس در چنین مواقعی چقد مظلوم اند . الحمدلله موضوع ما ختم به خیر شد اما خاطره اش هنوز بعد از چند سال تو یادمه . با این تفاوت که الان در مورد شما وزارتخونه و مجلس پشتبانه شما هستن .انشالله روزی برسه که هیچکس از موقعیتش سوء استفاده نکنه و خدا رو همیشه ناظر بر اعمال و رفتار خودمون بدونیم .
  • حسن ۰۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    3 7
    وزیر در خصوص زیر میزی چیزی داشت بگه در خصوص عکسهای سلفی با اجساد تشریح شده چی در خصوص تمسخر بیماران در شبکه اجتماعی چی.....