سه‌شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۲
کد خبر: 156428

اگر نعوظ طول کشیده بیش از ۴ ساعت ادامه یابد، باعث آسیب به بافت آلت تناسلی خواهد شد. این بیماران حتما باید جهت برطرف کردن نعوظ قبل از ۴ ساعت به پزشک مراجعه کنند. درمان نیز جراحی است.

سلامت نیوز:اگر نعوظ طول کشیده بیش از ۴ ساعت ادامه یابد، باعث آسیب به بافت آلت تناسلی خواهد شد. این بیماران حتما باید جهت برطرف کردن نعوظ قبل از ۴ ساعت به پزشک مراجعه کنند. درمان نیز جراحی است.

به گزارش سلامت نیوز، دکتر محمدرضا صفری‌نژاد - اوولوژیست در سایت سلام دکتر نوشت: نعوظ دائم یا طول کشیده اختلالی است که می‌‌تواند ناشی از سوء مصرف دارو و بعضی از بیماری‌ها باشد. اما شایعترین علت آن مصرف دارویی مربوط به بیماری‌های روانپزشکی است.

 سردسته این داروها فنوتیازین‌هاست که مصرف مقادیر زیاد این دارو باعث نعوظ طول کشیده می‌‌شود. نعوظ طول کشیده یعنی اینکه بعد از برطرف شدن نیاز جنسی و مقاربت ، آلت تناسلی به حالت اولیه خود برنگردد. اگر نعوظ طول کشیده بیش از ۴ ساعت ادامه یابد، باعث آسیب به بافت آلت تناسلی خواهد شد. این بیماران حتما باید جهت برطرف کردن نعوظ قبل از ۴ ساعت به پزشک مراجعه کنند. درمان نیز جراحی است.

در حال حاضر داروهایی هستند که داروخانه‌ها بدون تجویز پزشک در اختیار بیماران قرار می‌‌دهند و مردان نیز به عنوان دوپینگ جنسی از این دارو استفاده می‌‌کنند. این داروها ممکن است نعوظ طول کشیده ایجاد کنند. بیماری دیگری به نام کم خونی داسی شکل وجود دارد که این بیماری موجب می‌‌شود گلبولهای قرمز به شکل داس دربیایند.

این بیماری در جنوب کشورمان شایع است. کم خونی داسی شکل باعث کاهش اکسیژن خون می‌‌شود که می‌‌تواند نعوظ طول کشیده پدید آورد. تنها توصیه به بیماران این است که با مشاهده نعوظ طول کشیده وقت را تلف نکنند چون بسیاری از آنها به دلیل شرم از رفتن به پزشک خودداری می‌‌کنند اما عواقب سنگینی همچون از بین رفتن کامل آلت تناسلی در انتظارشان است.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha