چهارشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸

مردی که با راه‌اندازی سایت همسریابی از دختری جوان کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد.

سلامت نیوز: مردی که با راه‌اندازی سایت همسریابی از دختری جوان کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه شرق، دختری جوان چندی‌قبل به پلیس استان فارس مراجعه کرد و از وقوع کلاهبرداری خبر داد. او گفت: «مدتی قبل هنگام وب‌گردی با یک سایت همسریابی آشنا شدم و در آن ثبت‌نام کردم. بعد از آن، مشخصات پسری به نام آرش را در سایت دیدم که بسیار به ایده‌آل‌های من نزدیک بود. به‌همین‌دلیل شماره تماسم را برای او گذاشتم تا با هم بیشتر آشنا شویم. ما مدتی با هم در ارتباط بودیم و به این نتیجه رسیدم آرش برایم همسر خوبی خواهد بود

. آرش برای اینکه اعتمادم را جلب کند با مادرم تماس گرفت و به‌صورت تلفنی مرا خواستگاری کرد و قرار شد در اولین فرصت همراه خانواده‌اش به خانه ما بیاید. در این مدت من مطمئن شده بودم به‌زودی با آرش ازدواج خواهم کرد، به‌همین‌دلیل کاملا به او اعتماد داشتم تا اینکه او به من گفت برایش مشکل مالی پیش آمده است، برای اینکه گرفتاری‌اش را برطرف کنم مبلغ چهار ‌میلیون تومان به وی دادم؛ اما از آن به بعد دیگر خبری از خواستگارم نشد».

کارآگاهان با آغاز تحقیقات تخصصی توانستند گرداننده سایت همسریابی را شناسایی و دستگیر کنند. در جریان تحقیقات مشخص شد این فرد همان خواستگار قلابی است. متهم در بازجویی‌ها به جرمش اعتراف کرد و گفت: «بعد از آشنایی با این دختر تصمیم گرفتم از او کلاهبرداری کنم، به‌همین‌دلیل وانمود کردم قصد ازدواج دارم و حتی با خانواده‌اش نیز صحبت کردم. بعد از اینکه اعتماد این دختر کاملا جلب شد، موضوع مشکل مالی را با وی در میان گذاشتم و توانستم از او پول بگیرم».

متهم ادامه داد: «من قصد داشتم با این ترفند از دختران دیگری نیز کلاهبرداری کنم؛ اما برخلاف انتظارم خیلی زود شناسایی و دستگیر شدم».بنابر این گزارش تحقیقات پیرامون این پرونده همچنان ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha