معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد گفت: سلامتی جامعه تنها با نبود بیماری و رعایت بهداشت کامل در کشور تامین نمی شود.

سید حسین یحیوی درگفتگو با خبرنگارسلامت نیوز افزود: درحال حاضر از وضعیت سلامتی مطلوبی درکشور برخوردار شده ایم به صورتی که از بعد سلامتی درحال توسعه هستیم.
وی بیان داشت: هم اکنون از دید 5 سال گذشته که سلامتی جامعه تنها در نبود بیماری خلاصه می شد کاملا دست کشیده ایم وتمام ابعاد سلامت مورد نظر مسئولین کشور قرار گرفته است.
معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اظهار کرد : سلامتی کامل جامعه با سلامتی فردی، محل کار و منزل، جسم ، روان، روابط و رفت و امد صحیح  دراجتماع تامین خواهد شد.
وی حتی عکس العمل افراد در مواقع ترافیک،  پارک کردن ماشین در هر مکانی بدون توجه به امور قانون  و توجه نداشتن به سوخت ماشین و آسیب های که از این طریق به افراد جامعه می رسد را نوعی مشکل درسلامتی جامعه نام برد.
یحیوی با اعلام اینکه امروز هر ارگان و سازمان دولتی و غیر دولتی به نوعی د رامر سلامتی نقش ایفا می کنند و همین باعث شده به تا حدودی به امر سلامت کامل در جامعه دست یابیم  ادامه داد: افزایش رسانه و خبرگزاری و نشریات مربوط به سلامتی درکشور دلیل دیگری بر پیشرفت کشور در امر سلامت است.
معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد ادامه داد: درصورت پذیرفتن و جا انداختن اینکه هر آنچه برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند باعث می شود که بتوانیم راحتر زمینه های ایجاد سلامتی کامل را فراهم کنیم.


 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha