خزانه دار کل جمعیت هلال احمر از خرید 300 آمبولانس و 150 خودروی نجات خبر داد و گفت: با خرید این آمبولانسها سازمان امداد و نجات به سقف استانداردهای تعریف شده امداد و نجات نزدیک تر می شود.

رحمت الله شیشه گر در گفتگو با مهر با اعلام این خبر افزود: از آنجایی که بررسی امکانات این خودروها در سال گذشته نشان داد که آنها برای ناوگان ما مناسب هستند، برای خرید 300 دستگاه آمبولانس جدید با نمایندگی این فدراسیون در کشور امارات وارد مذاکره شدیم و مقرر شد این آمبولانسها از تیر تا شهریور سال جاری طی سه مرحله به جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران تحویل داده شود.

جمعیت هلال احمر ایران  در سال گذشته  200 دستگاه آمبولانس از فدراسیون بین المللی جمعیتهای صلیب سرخ و هلال احمر در امارات خریداری کرد.

شیشه گر از برابری قیمت آمبولانسهای خریداری شده امسال با قیمت سال گذشته خبر داد و افزود: با خرید این 300 دستگاه آمبولانس سقف استاندارد تعریف شده سازمان امداد و نجات در این زمینه تکمیل می شود و در پی آن 157 دستگاه آمبولانس با کارکرد بالای 15 سال در سازمان امداد و نجات از رده خارج و به فروش می رسند.

خزانه دارجمعیت هلال احمر کشور با اعلام اینکه 150 دستگاه خودروی نجات از نوع وانتهای تک کابین و دو کابین تویوتا نیز خریداری شده است اظهار داشت: این خودروها که برای جابجایی امدادگران و حمل تجهیزات نجات کاربرد دارند از نمایندگی تویوتا در امارات به گمرک بندرعباس تحویل داده می شود.

به گفته شیشه گر با ورود این خودروها به کشور، سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر به استانداردهای مورد نظر در خودروهای نجات نزدیک می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha