بعد از انفجار روز پنجشنبه در قطار آنکارا - تهران، قطار دیگری که دیروز از ایران برای برگرداندن مسافران قطار سانحه دیده عازم ترکیه شده بود مجدداً دچار حادثه انفجار شد.

سلامت نیوز: بعد از انفجار روز پنجشنبه در قطار آنکارا - تهران، قطار دیگری که دیروز از ایران برای برگرداندن مسافران قطار سانحه دیده عازم ترکیه شده بود مجدداً دچار  حادثه انفجار شد.

در حالی پنجشنبه، قطار مسیر آنکارا - تهران بر اثر انفجار مین دچار سانحه شد که این انفجار خسارت جانی نداشت و طبق اعلام شرکت حمل و نقل ریلی رجا قرار بر این شد تا مسافران این قطار سانحه دیده، دیروز (جمعه) وارد ایران شوند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، اما توضیحات مدیر روابط عمومی شرکت راه آهن حاکی از انفجار دیگری در قطار اعزامی ایران به آنکارا برای برگرداندن مسافران قطار سانحه دیده پنجشنبه است.


عسکری گفت: «متأسفانه قطار اعزامی به ترکیه پنجشنبه شب گذشته حدود ساعت دو بامداد در خاک این کشور مورد عملیات خرابکاری قرار گرفت و دچار انفجار شد.»
وی توضیح داد: «بمب گذاری در ریل راه آهن انجام شده بود و واگن لکوموتیو در اثر این انفجار آسیب دیده است که البته مأمورین قطار ایرانی هیچ آسیبی ندیده‌اند.»
«مسافران قطار آنکارا - تهران همچنان در «کاپی‌کوی» حضور دارند، این مسافران با اتوبوس به ایران اعزام خواهند شد».

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha