مدیرکل نظارت و ارزبابی تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو گفت: از هفته آینده با همکاری اصناف و سازمان تعزیرات بازدیدی از واحدهای صنفی خواهیم داشت؛ تمام این واحدها که در تهران اغلب در خیابان جمهوری فعالیت می‌کنند باید شناسنامه فعالیت و شرایط لازم را برای فعالیت داشته باشند.

سلامت نیوز:مدیرکل نظارت و ارزبابی تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو گفت: از هفته آینده با همکاری اصناف و سازمان تعزیرات بازدیدی از واحدهای صنفی خواهیم داشت؛ تمام این واحدها که در تهران اغلب در خیابان جمهوری فعالیت می‌کنند باید شناسنامه فعالیت و شرایط لازم را برای فعالیت داشته باشند.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، مهندس سیدحسین صفوی با بیان اینکه نظارت بر عرضه تجهیزات پزشکی باید تقویت شود، اظهار داشت: در این راستا برنامه‌های مختلفی برنامه‌ریزی شده که با همکاری دیگر سازمان‌ها این برنامه به زودی اجرایی خواهد شد.
وی گفت: به زودی و از هفته آینده با همکاری اصناف و سازمان تعزیرات بازدیدی را از واحدهای صنفی خواهیم داشت و تمام این واحدها که در تهران بیشتر در خیابان جمهوری فعالیت می‌کنند، باید شناسنامه فعالیت و شرایط لازم را برای فعالیت داشته باشند.
بنابر اعلام روابط عمومی سازمان غذا و دارو، صفوی گفت: در صورتی که هر یک از واحدهای صنفی شرایط لازم را نداشته باشند، برخورد جدی با آن‌ها خواهد شد و محصولاتی نیز که عرضه می‌کنند باید مطابق ضوابط و مقررات باشد.
مدیر کل نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو در ادامه هدف از اجرای این برنامه را بررسی نحوه عملکرد واحدهای عرضه عنوان کرد و گفت: در این زمینه متاسفانه گزارش‌هایی مبنی بر گران فروشی و عرضه کالاهای بدون کیفیت و فاقد مجوز رسیده است که در این بازدیدها با متخلفین نیز برخورد خواهد شد.
صفوی گفت: بیش از 5000 واحد در کشور فعالیت می‌کنند که در تهران این تعداد به نقل از مسئولین مربوطه بیش از 500 واحد دارای مجوز است، اما به نظر می‌رسد واحدهایی که فعالیت می‌کنند بیش از این تعداد هستند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha