یکشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۶
کد خبر: 156995

عضو کمیته فنی و سخنگوی هیات پینگ پنگ استان همدان گفت: عامل مسمومیت شماری از دختران پینگ پنگ کشور در مسابقات همدان ویروسی گزارش شده و هم اکنون کارشناسان در حال رسیدگی به این مساله هستند.

سلامت نیوز: عضو کمیته فنی و سخنگوی هیات پینگ پنگ استان همدان گفت: عامل مسمومیت شماری از دختران پینگ پنگ کشور در مسابقات همدان ویروسی گزارش شده و هم اکنون کارشناسان در حال رسیدگی به این مساله هستند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا ،حمید نظری اظهار کرد: 13 نفر در رقابت های پینگ پنگ دسته برتر اوپن نونهالان دختر کشور دچار شکم درد شدند که علت آن از سوی کارشناسان نوعی ویروس ناشی از آلودگی هوا (غیر غذایی) گزارش شده و احتمال می رود از تماس دست آلوده ورزشکاران اتفاق افتاده باشد.
وی بیان داشت: مسمومیت این ورزشکاران به هیچ وجه مساله ای نگران کننده نبوده و بهتر است برخی افراد که منافعشان با وضعیت فعلی فدراسیون قبل از برگزاری مجمع انتخابات گره خورده، حاشیه سازی نکنند.


وی خاطرنشان کرد: حال اغلب ورزشکاران مسموم شده بهبود یافته و به شهرهای خود بازگشته اند و تنها چهار نفر باقی مانده در حال استراحت بودند که آنها نیز امروز محل اقامت خود را ترک کردند.


نظری افزود: قبل از میزبانی این رقابت ها در هتل اقامت مجموعه ورزشی شهید حاجی بابایی مریانج نیز دست اندرکاران ستاد بحران کشور اقامت داشتند که هیچ مساله ای وجود نداشت و به لحاظ تغذیه بهترین غذا و خوراکی در اختیار میهمانان قرار گرفت.
وی یادآور شد: مسابقات بدون هیچ وقفه ای در حال برگزاری است و امروز یکشنبه به پایان می رسد.
مسابقات پینگ پنگ دسته برتر اوپن نونهالان دختر کشور از روز جمعه با حضور 82 ورزشکار از 21 استان کشور در مجموعه ورزشی شهید حاجی بابایی شهر مریانج همدان آغاز شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha