در پی بازداشت جراح زن در بیمارستان نورآباد ممسنی استان فارس، رئیس کل سازمان نظام پزشکی به این استان سفر کرد و گفت: جای تاسف است که با برخی حرکات نسنجیده نسبت به پزشکان، مردم را از خدمت رسانی محروم می‌کنند.

سلامت نیوز:در پی بازداشت جراح زن در بیمارستان نورآباد ممسنی استان فارس، رئیس کل سازمان نظام پزشکی به این استان سفر کرد و گفت: جای تاسف است که با برخی حرکات نسنجیده نسبت به پزشکان، مردم را از خدمت رسانی محروم می‌کنند. 


به گزارش سلامت نیوز به نقل از  فارس، علیرضا زالی در پی بازداشت فروغ رزمجویی جراح بیمارستان ولیعصر شهر ممسنی در حین انجام خدمات پزشکی به شیراز رفت.
وی پس از دیدار با مقامات استانی با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری و رئیس دانشگاه علوم پزشکی، رئیس شورای هماهنگی استان فارس و رئیس نظام پزشکی شیراز به طور مبسوط در جریان پرونده قرار گرفت.


زالی سپس در ملاقاتی با دکتر رزمجویی از بازداشت نامبرده ابراز نارضایتی و از وی دلجویی کرد و با اشاره به وظیفه سازمان نظام پزشکی در حمایت از آحاد جامعه پزشکی گفت: همکاران پزشک در جای جای این مرز  و بوم عاشقانه و عالمانه مشغول خدمت رسانی هستند و جای تاسف است که با برخی حرکات نسنجیده نه فقط این جامعه خدوم را آزرده می کنند بلکه مردم را نیز از خدمت رسانی محروم می‌کنند.


وی با اشاره به جایگاه ویژه استان فارس در عرصه سلامت کشور، هر اتفاقی که برونداد آن احساس عدم امنیت پزشک باشد را خسران آور خواند و افزود: با تشکر از مسئولان ذیربط، بررسی ابعاد قضیه باید از دو زاویه مصداقی و فرایندی صورت گیرد.
براساس این گزارش، هفته گذشته تنها جراح بیمارستان ولیعصر ممسنی استان فارس بازداشت شد به طوریکه بیماران مراجعه کننده آن بیمارستان مجبور به اعزام به بیمارستان دیگری در نزدیکترین شهر شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha