عضو شورای شهر ملارد با تائید تهدید و تلاش یکی از کارگران شهرداری ملارد برای اقدام به خودسوزی در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق و اضافه کار پرسنل شهرداری، مشکلات پرداخت‌ها را مربوط به کاهش ساخت و ساز و درآمدهای شهرداری دانست.

سلامت نیوز: عضو شورای شهر ملارد با تائید تهدید و تلاش یکی از کارگران شهرداری ملارد برای اقدام به خودسوزی در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق و اضافه کار پرسنل شهرداری، مشکلات پرداخت‌ها را مربوط به کاهش ساخت و ساز و درآمدهای شهرداری دانست.

معصومه بیات، عضو حقوقدان شورای شهر ملارد، در گفت‌وگو با آنا، درباره اقدام به خودسوزی این کارگر می‌گوید: این کارگر معتقد بود که در محاسبه حق شب کاری در حق او تضییع شده است. حقوق‌های کارگران شهرداری ملارد با تاخیر پرداخت می‌شود اما اینکه اصلا حقوقی پرداخت نشده باشد، غلط است.

وی در پاسخ به این پرسش که حقوق چه ماه‌هایی به کارگران شهرداری پرداخت شده است؟ گفت: حقوق خرداد ماه به طور کامل پرداخت شده است اما حقوق تیر ماه پرداخت نشده است. به عنوان عضو شواری شهر ملارد می‌گویم که حقوق و مزایای کارکنان شهرداری ملارد خوشبختانه نسبت به خیلی از ادارات دیگر بهتر است.

او درباره وضعیت این کارگر معترض نیز گفت: این کارگر دچار سوختگی نشده چون او در حال تهدید به انجام خوسوزی بوده و آتشی روشن نشده است. متاسفانه این موضوع در ملارد باب شده است. چند سال پیش هم یک کارگر شهرداری در اعتراض به اخراجش از شهرداری با خانواده‌اش جلوی ساختمان شهرداری آمد و خود را آتش زد که هنوز صدمات به جا مانده از آن اتفاق درمان نشده است.

عضو شورای شهر ملارد گفت: درباره پرداخت حقوق پرسنل بخش خدمات توصیه ما هم این است که چون آنها کار خدماتی انجام می‌دهند و از قشر ضعیف هستند، حقوق‌شان به موقع پرداخت شود.

او درباره مشکلات پرداختی‌ها در شهرداری ملارد گفت: کاهش ساخت و سازها و عوارض ناشی از آن، درآمد شهرداری ملارد را کاهش داده است. شهرداری‌ها نهادهای خودگردان هستند و بودجه خاصی دریافت نمی‌کنند. همچنین توافقاتی بین شهرداری و برخی تعاونی‌ها انجام شده است که در صورت اجرا مبالغی به حساب شهرداری واریز خواهد شد. من امیدوارم تا پایان این هفته حقوق معوقه کارکنان خود را بدهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • شهرداری ملارد ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۵
    0 0
    به گزارش اداره روابط عمومی شهرداری ملارد در پی انتشار متن مصاحبه معصومه بیات عضو شورای اسلامی شهر ملارد در خصوص شایعه اقدام به خودسوزی یکی از کارکنان شهرداری ایشان طی ارسال نامه ای به این اداره متن مصاحبه تکذیب نمود تکذبیه مذکور به شرح ذیل می باشد: بسم الله الرحمن الرحیم در پی انتشار متن مصاحبه درج شده با موضوع اقدام به خودسوزی یکی از کارکنان شهرداری ملارد در خبرگزاری آنا با کد 44214 مورخ 95/05/11 ، خبرگزاری سلامت نیوز در سایت قطره با کد 157130 مورخ 94/5/12 ، خبر گزاری آفتاب ری مورخ94/05/11 و ... به نقل از اینجانب به عنوان عضو شورای شهر ملارد به اطلاع می رساند بنده هیچ گونه مصاحبه ای در این خصوص نداشته و مفاد مصاحبه مذکور را تکذیب می نمایم. لذا شایسته است ضمن اطلاع رسانی عمومی از طریق درج این مطلب در سایت تحت مدیریت اقدام مقتضی به عمل آید.