چهارشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۸۸ - ۰۹:۴۶
کد خبر: 15726

رییس دانشگاه علوم پزشكی تهران با اشاره به نشست مشترك رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشكی تهران، ایران و شهید بهشتی از تقسیم وظایف دانشگاههای علوم پزشكی ایران در 3 حوزه آموزشی فرهنگی، بهداشتی درمانی و پژوهشی و پشتیبانی خبر داد.

نشست رؤسای دانشگاه های علوم پزشكی تهران، ایران و شهید بهشتی در خصوص همكاری‌های بین دانشگاهی با حضور معاونین، مشاورین، مسؤلین دفتر نهاد رهبری و مدیران روابط عمومی سه دانشگاه در سالن اجلاس سازمان مركزی دانشگاه علوم پزشكی تهران برگزار شد.

دكتر لاریجانی رییس دانشگاه تهران تشكیل این جلسات را بسیار با اهمیت خواند و گفت: هدف از برگزاری این نشست هماهنگی‌های كاری بیشتر در دانشگاههای مستقر در تهران است و با توجه به اهمیتی كه این سه دانشگاه در امر آموزش و پژوهش و ارایه خدمات دارند هماهنگی در برنامه‌های دانشگاهی می‌تواند برای پیشبرد اهداف دانشگاهها بسیار كارساز باشد.

وی در ادامه خاطرنشان كرد: این سه دانشگاه موظف شدند تا پیگیری مسائل مختلفی را عهده دار شوند كه بر این اساس پیگیری مسائل مشترك آموزشی و فرهنگی به عهده دانشگاه علوم پزشكی ایران، پیگیری مسائل مشترك بهداشتی و درمانی به عهده دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی و پیگیری مسائل مشترك پژوهشی و پشتیبانی به عهده دانشگاه علوم پزشكی تهران گذاشته شده است.

به گفته وی از این طریق معضلاتی كه در همكاری‌های بین دانشگاهی و یا در خود دانشگاهها وجود دارد با برنا مه‌ریزی و هماهنگی های لازم برطرف می‌شود.

وی با اشاره به نتایج به دست آمده از این نشست اظهار داشت: می توان نتایج بدست آمده از این جلسات را به نشست‌های روسای سه دانشگاه یا هیأت رئیسه ستادی جهت پی‌گیری ارایه داد.

رییس دانشگاه علوم پزشكی تهران تصریح كرد: بسیاری از اقداماتی كه در این سه دانشگاه انجام گرفته، می تواند الگویی برای دانشگاههای دیگر باشد.

دکتر لاریجانی در خاتمه ابراز امیدواری کرد كه با همكاری بین دانشگاهها كمك شایانی در پیشبرد برنامه‌های آتی وزارت بهداشت ارایه شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha