معاون پشتیبانی و برنامه ریزی مجموعه دارویی درمانی هلال ایران با بیان اینکه ۷۰ درصد طلاق‌ها منشأ اختلالات جنسی و نارضایتی جنسی دارد، گفت: باید به این مسائل پرداخته شود تا به مانند یک تابو سبب فروپاشیدن خانواده نگردد.

سلامت نیوز:معاون پشتیبانی و برنامه ریزی مجموعه دارویی درمانی هلال ایران با بیان اینکه ۷۰ درصد طلاق‌ها منشأ اختلالات جنسی و نارضایتی جنسی دارد، گفت: باید به این مسائل پرداخته شود تا به مانند یک تابو سبب فروپاشیدن خانواده نگردد. 


به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، اولین کلینیک سلامت جنسی کشور صبح امروز در مجتمع دارویی درمانی هلال ایران افتتاح شد.
بهرامی معاون پشتیبانی و برنامه‌ریزی مجموعه دارویی درمانی هلال ایران در این زمینه، گفت: رسالت ما ارائه خدمات سلامت به مردم است که سبب شده گام‌های جدیدی در این زمینه برداریم.


وی ادامه داد: واقعیت این است که در کشور ما ابتدا از موضوعات مختلف انتقاد کرده و آن را انکار می‌کنیم و در مقابلش گارد می‌گیریم و سپس به آنها می‌پردازیم.
بهرامی ادامه داد: به طور مثال مدت‌ها منکر مصرف الکل در کشور بودیم اما اکنون که مصرف بالا رفته وزارت بهداشت کلینیک‌های ترک اعتیاد تأسیس می‌کند.
وی خطارنشان کرد: اگر بپذیریم سلامت جنسی، رضایتمندی، استحکام زندگی خانواده‌ها را در پی دارد باید به این موضوع اهمیت دهیم.


به گفته معاون پشتیبانی و برنامه ریزی مجموعه دارویی درمانی هلال ایران بیش از 70 درصد طلاق‌ها منشأ نارضایتی‌های جنسی دارد.
وی در این زمینه گفت: شرایط را طوری کرده‌ایم که برخی مسائل دینی نیز به تابو تبدیل شده و کسی به آنها نمی‌پردازد. اکنون مسئله رضایت جنسی یک معضل در جامعه ما محسوب می‌شود که مسئولین باید گام‌های اساسی برای حل آن بردارند چون حل این موضوعات هم راه حل دینی دارد و هم علمی.
بهرامی ادامه داد: یکی از مهمترین بحث‌ها، لذت جنسی است که باید به صورت مشروع همه مردم از آن برخوردار شوند. اگر این موضوع را به عنوان یک حق برای افراد در نظر بگیریم سپس می‌توانیم به حل معضل آشیانه‌های خالی بپردازیم.


وی با بیان اینکه اکنون روان‌پزشکان، روان‌شناسان و متخصصان اورولوژی به صورت انفرادی به درمان اختلالات جنسی می‌پردازند، گفت: مجتمع دارویی درمانی هلال ایران یک کار تیمی را راه‌اندازی کرده است تا گره‌ای از معضلات مردم باز شود.


بهرامی خاطرنشان کرد: طی 2 روز گذشته که صحبت از افتتاح این کلینیک بود تماس‌های بسیاری از مردم برای مراجعه به کلینیک برقرار شده است.
وی در خاتمه بر موضوع بحث آموزش مسائل جنسی تاکید کرد و گفت: ما در گذشته واحد تنظیم خانواده را در دانشگاه‌ها داشتیم چه بهتر که این واحد با موضوع سلامت جنسی جایگزین شود چرا که آموزش اینگونه مسائل در دانشگاه‌ها راحت‌تر و منطقی‌تر است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha