سلامت نیوز:ظهر امروز و در یک اقدام فرهنگی و نمادین حاشیه سد ماملو با حضور تعدادی از هنرمندان، تشکلهای مردم نهاد زیست محیطی و دوستداران طبیعت پاکسازی شد.
به گزارش سلامت نیوز به نقل از روابط عمومی محیط زیست استان تهران امین افتخار با اعلام این خبر گفت: پیشنهاد داوطلبانه دو نفر از هنرمندان عرصه سینما و تلویزیون کشور باعث شد تا جمعی از تشکل های مردم نهاد زیست محیطی و علاقه مندان طبیعت در کنار این هنرمندان به  جمع آوری بخشی از زباله رهاشده در طبیعت بپردازند.

وی با تمجید از اقدام فرهنگی امین زندگانی و الیکا عبدالرزاقی در پاکسازی زباله های حاشیه سد ماملو در پارک ملی خجیر اظهار داشت بخش اعظمی از این زباله ها در اثر رها سازی آن در حاشیه رودخانه و بالا دست بوده که بر اثر جریان آب در اطراف این حوزه آبگیر پراکنده شده است.

مشاور مدیر کل ومدیر روابط عمومی محیط زیست استان تهران با اشاره به اینکه رها سازی زباله در طبیعت هنوز حرف اول را میزند افزود: در این مراسم نمادین که در حدود 2 ساعت به طول انجامید بیش از یک و نیم تن زباله از طبیعت جمع آوری شد.

افتخار ادامه داد: این اقدام ارزشمند هنرمندان نشانه ی اهمیت محیط زیست و دغدغه ی این قشر جامعه در این حوزه می باشد.

وی مشارکت هنرمندان، دانشگاهیان، اندیشمندان و سایر گروه های اجتماعی در کنار مردم در چنین بر نامه هایی را بسیار اثر بخش و مفید دانست و تصریح کرد در حاشیه این مراسم امین زندگانی و الیکا عبد الرزاقی هنرمندان خوب و مردمی کشور آمادگی خود را برای حضور فعال در مناسبت ها و برنامه های زیست محیطی به عنوان همیار رسمی محیط زیست اعلام کردند.
گفتنی است در این مراسم جمعی از تشکل های مردم نهاد زیست محیطی، عوامل برنامه خندوانه و تعدادی از کارکنان محیط زیست استان تهران حضور داشتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha