رئیس سازمان بهزیستی کشور با تاکیدبراینکه توجه به مناطق محروم کمک می‌کند تا میل مهاجرت افراد به شهر‌های بزرگ کم شود، گفت: زیرا اگر امکانات در جاهای برخوردار افزایش پیدا کند، خود به خود مردم را به سمت مهاجرت سوق می‌دهیم.

سلامت نیوز: رئیس سازمان بهزیستی کشور با تاکیدبراینکه توجه به مناطق محروم کمک می‌کند تا میل مهاجرت افراد به شهر‌های بزرگ کم شود، گفت: زیرا اگر امکانات در جاهای برخوردار افزایش پیدا کند، خود به خود مردم را به سمت مهاجرت سوق می‌دهیم.

 انوشیروان محسنی بندپی در گفت‌وگو با ایلنا در پاسخ به این سوال که چرا یارانه خدمات دندانپزشکی به معلولان غیرتهرانی تعلق نمی‌گیرد، گفت: رویکرد ما این است که طرح ارائه خدمات بهداشتی دهان و دندان را در کل کشور اجرا کنیم. مقدمات این موضوع در حال بررسی است و پس از نهایی‌شدن آن را به همه شهر‌ها بخش‌نامه می‌کنیم تا اجرایی شود.

وی تصریح کرد: رویکرد ما این نیست که این طرح به صورت پایلوت تنها در شهر‌های برخوردار انجام شود. چون هر چه شهر بزرگتر باشد؛ خیرین آن نیز بیشتر است.

وی ادامه داد: رویکرد ما این است که این طرح در مناطق محروم نیز اجرایی شود و این موضوع را به همه شهر‌ها بخشنامه می‌کنیم تا اجرایی شود.

رئیس سازمان بهزیستی با اشاره به اینکه تصمیمات ما در این زمینه بیشتر برای مناطق محروم و دورافتاده‌است، افزود:‌ دلیل اجرای این طرح در تهران این است که مراکز داوطلبانه در این زمینه وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه این موضوع کمک می‌کند که میل مهاجرت افراد به شهر‌های بزرگ کم شود، گفت: مهاجرت به شهر‌های بزرگ آسیب است. اگر امکانات در جاهای برخوردار افزایش پیدا کند، خود به خود مردم را به سمت مهاجرت سوق می‌دهیم.

بندپی خاطرنشان کرد: در ارائه تجهیزات به معلولان نیز اولویت سازمان بهزیستی تامین نیاز مناطق دورافتاده و کم‌برخوردار است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha