وزارت بهداشت با انتخاب ستاد سیمرغ به عنوان مجموعه برگزیده نمایشگاه سی سال عملکرد نظام شناخته شد.

وزارت بهداشت در راستای پاسداشت سی امین سال پیروزی انقلاب اسلامی برای معرفی دستاوردهای سی ساله نظام سلامت با حضور دانشگاهها و دانشکده های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سراسر کشور و همچنین سازمانهای وابسته و حوزه های ستادی این وزارتخانه حضور قابل توجهی در نمایشگاه داشته است و بر اساس ارزیابی ستاد سیمرغ، عملکرد و فعالیتهای این مجموعه موفقیت آمیز گزارش شده است.

این وزارتخانه با فعالیتهایی از قبیل برگزاری نشستهای خبری توسط مسئولین در سطح مقام وزارت، معاونین وزیر و همچنین روسای دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور، اقدامات موثری را در ارتقای فرهنگ عمومی سلامت انجام داده است.

برگزاری مسابقه های علمی، اهدای جوایز، ارائه خدمات رایگان پزشکی و همچنین ارائه خدمات مشاوره از دیگر برنامه های این وزارتخانه بوده است که بر اساس اعلام ستاد سیمرغ در قیاس با سایر دستگاههای دولتی به لحاظ کمی و کیفی عملکرد مثبتی داشته است.

نمایشگاه عملکرد سی ساله نظام سلامت با مدیریت اداره کل روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با مشارکت حوزه های ستادی و سازمانهای وابسته و دانشگاههای علوم پزشکی در بهمن ماه سال 1387 در مصلای بزرگ تهران برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha