مدیر‌کل نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو گفت: تجهیزات و ملزومات پزشکی استفاده شده در بیمارستان‌ها از لحاظ کیفیت هیچ مشکلی ندارند.

سلامت نیوز: مدیر‌کل نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو گفت: تجهیزات و ملزومات پزشکی استفاده شده در بیمارستان‌ها از لحاظ کیفیت هیچ مشکلی ندارند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از آنا، سید حسین صفوی تصریح کرد: با این وجود نحوه نگهداشت تخت‌های بیمارستانی باید به دقت توسط مسولان در مراکز درمانی مورد توجه قرار گیرد.وی گفت: تخت‌های بیمارستانی که در کشور تولید می‌شوند، توسط کارشناسان این اداره نظارت و از لحاظ کیفیت تایید می‌شوند.

صفوی در مورد قیمت‌گذاری تجهیزات و ملزومات پزشکی نیز اظهار کرد: بخش‌نامه‌ای از طرف ریاست سازمان غذا و دارو به تمام مراکز درمانی ابلاغ شده که بر اساس آن، همه مراکز درمانی تابعه دانشگاه‌های علوم پزشکی، نیروهای مسلح، تامین اجتماعی و خصوصی و شرکت‌های موجود در فهرست قیمت مصوب، ملزم به رعایت قیمت‌ها هستند.

مدیر کل نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو یادآور شد: آخرین اطلاعیه‌ها، بخشنامه‌ها و قیمت‌های مصوب تجهیزات و ملزومات پزشکی از طریق سایت اداره کل تجهیزات پزشکی به نشانی imed.ir اطلاع رسانی می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha